Sunday, January 07, 2018

Petua Mengatasi Faraj Isteri Yang Kering


Ramai wanita tercari-cari bagaimana mengatasi faraj yang kering semasa hubungan seks kerana tidak suka melakukan hubungan seks apabila merasa sakit ketika hubungan seks.

Petua Mengatasi Faraj Isteri Yang Kering

Wanita rasa sakit kerana vagina mereka tidak cukup basah atau cecair yang keluar adalah sedikit sehingga merasa sakit apabila di setubuhi oleh suami mereka.

Namun, anda tidak perlu risau jika anda ada masalah ini kerana kami akan senaraikan petua bagaimana cara untuk banyakkan air faraj untuk anda amalkan.

Berikut adalah senarai petua banyakkan air faraj:

1. Air kosong

Minum air kosong dengan banyak dan elakkan dari minum minuman yang ada kafein kerana ia menyerap cecair di dalam badan. Pastikan diri anda minum air yang cukup banyak pada setiap hari.

2. Vitamin E

Ambil makanan tambahan vitamin E. Vitamin E membantu menebalkan dinding tisu vagina anda. Secara tidak langsung, air boleh di simpan dengan banyak di bahagian itu.

3. Sabun

Jangan guna sabun yang nilai PH nya tidak seimbang kerana ia boleh menyebabkan tisu vagina anda kering daripada air.

4. Makanan

Makan Makanan Yang Membantu Tingkatkan Nafsu Seksual Wanita bagi meningkatkan hormon estrogen kerana ia boleh merangsang pertumbuhan organ seks wanita.

5. Stress

Jika anda sedang berada dalam keadaan stress, selesaikan masalah tekanan yang anda sedang hadapi. Mereka yang takut pada hubungan seks selalunya tidak akan keluarkan air faraj yang banyak.

6. Soya

Petua banyakkan air faraj yang seterusnya adalah anda ambil minuman atau makanan yang mengandungi soya. Khasiat soya boleh membantu merangsang faraj anda untuk keluarkan lebih air.

7. Ubat tahan sakit

Jangan ambil ubat tahan sakit, ubat yang ada dadah, minum air alkohol dan merokok.

Di atas adalah senarai petua banyakkan air faraj. Masalah air faraj tidak banyak sebenarnya, tidak serius dan boleh di selesaikan dengan mudah.

Kesimpulan

Namun, jika anda ada masalah risau atau tertekan ketika melakukan hubungan seks, anda perlu berjumpa dengan kaunselor untuk mengatasi tekanan yang anda hadapi kerana air faraj anda tidak keluar kerana anda tertekan.

Di harap petua di atas dapat membantu anda banyakkan air faraj.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon