Saturday, July 25, 2015

Cara-cara Isteri Menggoda Suami


Rata-rata suami malah boleh dikatakan semua suami, suka isteri yang seksi dan menggoda. Tetapi hanya untuk mereka sahajalah, jangan pula jadi seksi dan menggoda pada mata masyarakat. Ini namanya mencari nahas!

Menggoda suami
Gambar hiasan.

Jadi, apakah cara menggoda suami yang paling terbaik untuk membuatkan suami anda cair? Adakah dengan mengenakan baju tidur yang seksi atau beraksi manja dan menggoda?

Mungkin berkesan, tetapi agak ‘tak nature’ dan kelihatan dibuat-buat jika anda menggunakan teknik di atas.

Tambahan pula suami sudah pasti dapat meneka apa yang anda ingin lakukan dan ini akan mengurangkan ‘element of surprise’ dalam kehidupan anda.

‘Surprise’ adalah sesuatu yang bagus, terutama dalam hubungan asmara dan aktiviti di ranjang. Oleh itu, jika tiada elemen kejutan, berkuranglah keintiman dalam asmara. Jadi bagaimana?

Berpakaian tetapi seksi

Apa yang dimaksudkan dengan “berpakaian tetapi seksi”? Tidak, saya tidak bermaksud mengenakan baju tidur yang seksi, atau pakaian ketat untuk menggoda suami anda.

Bagaimana jika anda mengenakan baju T-Shirt biasa, sedikit longgar tetapi dalam masa yang sama hanya memakai seluar dalam. Seksi?

Sudah pasti di mata suami anda!

Bayangkan pula sekiranya anda ‘melenggang’ di hadapan suami dengan berpakaian sebegini, dan melakukan aktiviti harian di rumah. Jangan terkejut sekiranya suami anda mengajak anda masuk ke bilik dengan segera. Atau kat dapur pun jadi..

Kejutan di ranjang, Sarapan seks

Bagaimana pula untuk memberi kejutan kepada suami di ranjang? Banyak caranya.

Sebagai contoh anda boleh memulakan pagi hari anda dengan seks sebagai sarapan pagi. Pernah tak anda terfikir untuk bersarapan pagi dengan zakar suami anda?

Jika tak pernah, sudah tiba waktunya untuk anda memasukkan tips ini dalam salah satu cara menggoda suami.

Selepas ini jangan kejutkan suami anda dari tidur, tetapi terus membelai zakar beliau. Apabila beliau membuka matanya, sudah pasti beliau akan terkejut dan menolak. Tetapi dengan segera beliau akan tersenyum dan bertenang apabila melihat apa yang sedang anda lakukan.

Jangan terkejut jika selepas itu anda akan dilayan sebagai permaisuri pada hari tersebut. Ini juga adalah tips yang bagus jika anda inginkan sesuatu daripada suami, beg tangan baru?

Jadi boss atas katil

Jika sebelum ini hanya suami yang mengawal situasi di ranjang dan memberi arahan. Apa kata kali ini anda pula yang mengambil alih tugas suami dan memberi arahan ketika berasmara.

Jangan risau suami anda tidak akan menolak dan akan menurut kata anda. Malahan berani saya katakan beliau akan menyukai apa yang anda lakukan. Sesetengah lelaki suka diarah dan menjadi manja ketika aktiviti seks.

Menjadi isteri seksi setiap masa

Menjadi isteri seksi adalah salah satu cara menggoda suami yang efektif. Seksi adalah sesuatu yang abstrak, terutama bagi kaum lelaki.

Ada lelaki yang meletakkan wanita yang bertubuh montok sebagai amat seksi. Namun ada juga lelaki yang gemarkan wanita yang bertubuh kurus dan langsing. Itu dari segi bentuk fizikal yang memang sukar untuk diubah.

Tetapi terdapat definisi ‘wanita seksi’ yang boleh diamalkan oleh setiap wanita, tidak kira bentuk tubuh fizikal mereka. Seksi yang saya maksudkan di sini ialah perwatakan anda.

Seksi bukan hanya pada bentuk tubuh anda dan bagaimana untuk menjadi isteri seksi dengan menukar perwatakan anda ketika bersama suami?

Tak sesukar seperti yang anda sangkakan. Pertama anda harus tahu yang kaum lelaki adalah kaum yang amat mudah tertarik dengan fizikal wanita.

Bukan sahaja bentuk tubuh, tetapi juga cara wanita tersebut membawa diri mereka. Kaum lelaki juga amat peka terhadap sebarang pergerakan kaum wanita, sama ada pergerakan besar atau kecil.

Oleh itu anda perlu menggunakan dan memanipulasi fakta ini sebaik mungkin.

Sentuhan seksi

Berapa kali sehari anda menyentuh suami anda? Semakin lama semakin berkurangkan?

Sayang sekali kerana setiap sentuhan fizikal antara suami isteri secara tidak langsung akan meningkatkan keintiman hubungan suami isteri, walaupun perkara ini dianggap remeh oleh sesetengah pasangan.

Selepas ini cuba sentuh suami anda lebih kerap. Tidak kiralah untuk apa sahaja. Sebagai contoh jika anda berbual dengan suami, apa kata letakkan tangan anda di paha suami sambil bercerita. Atau setiap kali anda ingin bertanyakan sesuatu kepada suami, sentuh lembut bahu suami anda.

Jadikan ini amalam sehingga menjadi kebiasaan kepada anda. Jangan perkecilkan kuasa sentuhan, walaupun bukan sentuhan fizikal di ranjang.

Menggoda suami satu kemestian

Seperti yang dinyatakan pada awal artikel ini, jangan hanya harapkan suami sahaja yang memulakan dulu dan menggoda anda.

Sebagai isteri yang sayangkan suami dan ingin memberi yang terbaik kepada suami, anda perlu mengubah diri anda kepada wanita yang boleh menaikkan nafsu suami, setiap masa.

Mungkin bagi sesetengah isteri hubungan seks dan aktiviti di ranjang bukanlah perkara penting di dalam rumahtangga dan bukan faktor penentu untuk kebahagiaan hubungan suami isteri.

Tetapi anda harus terima fakta yang hubungan seks adalah “antara” faktor penting yang “memainkan peranan” dalam hubungan suami isteri.

Oleh itu saya harap sebagai isteri yang peka dan ingin meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda, cara menggoda suami yang saya berikan ini dapat sedikit sebanyak membantu anda.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: tpi

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon