Wednesday, August 23, 2017

Zakar Suami Patah Isteri 'Goncang' Melampau?


Seorang lelaki lingkungan usia 30-an terpaksa dikejarkan ke sebuah hospital sambil menahan sakit pada alat sulit akibat bahagian tersebut didapati patah.

Zakar

Kejadian pelik yang dipercayai berlaku di Medan, Indonesia itu telah menyebabkan pihak hospital berkenaan terkejut dengan keadaan mangsa sendiri.

Terdapat bengkak pada pangkal batang kelamin mangsa, malah bahagian zakar tersebut didapati sudah berwarna ungu tua sampai ke hujung.

Berikutan itu, pihak hospital terpaksa membuat satu pembedahan.

Apa yang agak menghibakan, selepas selesai pembedahan itu doktor memaklumkan bahawa dia sendiri tidak dapat memastikan sama ada bahagian penting mana yang dapat berfungsi seperti biasa.

Difahamkan, lelaki yang tidak dikenali namanya itu baru sahaja mendirikan rumah tangga dua bulan lalu dengan isterinya yang berumur 23 tahun.

Menurut isteri mangsa, mereka melakukan hubungan intim suami isteri pada malam Jumaat yang lepas dan mengakui bahawa suaminya itu ada mengadu sakit pada bahagian berkenaan.

Akan tetapi, dia tidak pula menyangka keadaan berjimak mreka akan berakhir dan menjadi teruk sampai tahap seperti ini.

“Saya memang ada merasakan bunyi tapi tidak tahu pula sampai ke tahap seperti ini, suami juga enggan memeriksa ke klinik kerana malu.

“Ketika (persetubuhan) itu saya berada di posisi atas, sebab itu saya tahu ada yang patah,” katanya dipetik sebuah portal online.

Tambahnya lagi, sehari selepas insiden tersebut bahagian sulit suaminya mula dilihat membengkak dan lelaki itu sering mengadu sakit.

Berikutan risau dengan keadaan tersebut, isteri mangsa memaksanya ke hospital untuk melakukan pemeriksaan.

Doktor memaklumkan perkara ini berlaku akibat daripada bahagian sulit dalam keadaan ereksi penuh menerima tekanan yang lebih.

“Untuk sembuh semula seperti sedia kala, mungkin lelaki itu harus menunggu keajaiban,” katanya.

Tambahnya lagi, kerosakan seperti ini memiliki kesan buruk di masa akan datang, meskipun dirawat oleh doktor profesional.

BACA INI JUGA:

sumber: mynewshub

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon