Friday, July 21, 2017

Irisha Myra, Anak Dara Amy Search Datang Beraya Dari AS

Loading...

Sebelum ini, ramai lebih mengenali Nabila Huda sebagai anak rockers Amy Search tetapi rupa-rupanya penyanyi itu ada lagi seorang anak perempuan di Houston, Texas, Amerika Syarikat (AS).

Irisha Myra

Baru-baru ini sempena ulang tahun kelahiran ke-59 Amy atau nama sebenarnya Suhaimi Abdul Rahman pada 28 Julai ini, muncul kelibat seorang gadis sunti persis model itu menarik perhatian ramai netizen Instgram.

Wajah ada iras Nabila dan mesra dengan ahli keluarga Amy yang lain. Rupa-rupanya gadis berusia 20 tahun bernama Irisha Myra itu adalah anak Amy yang kini menetap dengan bekas isteri ketiga Amy di Houston, Roslisa Ahmad.

Mereka yang pernah berkahwin pada 1995 namun bercerai pada 2000 lalu ketika Irisha baru berusia tiga tahun.

Irisha Myra

Sebelum itu, dua lagi isteri Amy ialah Faridah Fadzil (1983-1985) dan Norliza Abdul Latiff (1990-1994).

Amy kemudian mengahwini isteri keempat, Norhasliza Hassan pada 2003 dan selain Nabila Huda serta Irisha Myra, Amy turut memiliki anak bernama Alexander Zulkarnain, Sania Samara dan Qaqa At-Tameemi.

Apa yang menarik, Irisha Myra mendapat pujian isteri Amy sekarang dan melalui media sosial apabila dia memuji gadis tersebut sebagai orang muda yang pandai membawa diri dan bersopan walaupun dibesarkan jauh di AS.

“Buat masa ini saya lihat Irisha lebih minat dalam pelajarannya di Universiti Houston, jadi biarlah dia tentukan apa yang ingin dilakukan dalam kehidupan dan masa hadapannya,” jelas Amy kepada media tempatan.

Malah, Amy meluahkan rasa syukur kerana dapat bersama-sama Irisha Myra sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini dengan rakannya, Engku Emran dan pasangannya, Laudya Cynthia Bella.

BACA INI JUGA: Restoran Amy Search Lingkup Ditipu Kawan Baik!

sumber: mynewshub

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon