Thursday, March 16, 2017

Benarkah Pemilik Garis Tangan Berbentuk M Sangat Istimewa?


Dipercayai bahawa, individu yang memiliki garis-garis pada telapak tangan bentuk huruf 'M' dianggap sebagai orang yang istimewa.

Garis Tangan M

Pemilik garusan huruf M ditapak tangan ini dikatakan sangat bertuah dari segi kewangan, kesihatan, jodoh dan sebagainya.

Maka tidak hairanlah, ramai peramal yang menggunakan tapak tangan untuk meramal atau juga dikenali sebagai palmistry.

Mereka yang memiliki garisan tapak tangan berbentuk M dianggap sebagai orang yang berbakat dan dianggap memiliki intuisi yang kuat serta mampu menjadi ketua yang sangat baik jika menjalankan apa-apa pekerjaan.

Jika pasangannya juga memiliki garisan yang sama, ertinya dia tidak akan membohongi atau menipu pasangannya. Malah, dia akan tahu jika pasangannya sedang berbohong atau menipu.

Wanita dengan garis tangan huruf M memiliki intuisi lebih kuat dari lelaki dan jika kedua-dua pasangan sama-sama memiliki garis tangan seperti ini, wanita yang lebih dominan kerana memiliki intuisi yang lebih kuat.

Individu dengan garis tangan M yang istimewa ini memiliki kekuatan untuk membuat perubahan yang mereka perlukan dalam hidup dan mampu merebut peluang.

Jadi, jika anda adalah sebahagian individu yang memiliki garis tapak tangan huruf M, tandanya anda adalah orang yang istimewa.

p/s: Ini adalah untuk pengetahuan dan pembacaan semata-mata dan bukanlah sebagai kepercayaan 100%.

BACA INI JUGA: Ketahui Rahsia Maksud Garisan Tapak Tangan

sumber: tergemes

2 comments

  1. saya tak percaya semua ini ..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi tuan sempat belek tapak tangan juga kan hehe..

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon