Tuesday, July 12, 2016

'Gelekan Maut' Ira Kaza Terlalu Menghairahkan Dikritik!


Video berdurasi 30 saat yang dikongsikan Ira Kaza tiba-tiba menjadi topik perbualan hangat di laman sosial sehingga trending dilaman sosial.

Gelekan Ira Kaza

Video yang menunjukkan seorang gadis cantik hangat sambil menarikan lagu One Dance nyanyian Drake menjadi viral.

Ira difahamkan merupakan anak kepada pelakon Kaza.

Di kalangan netizen ada yang suka namun tak kurang juga yang menghentam gelekan ‘maut’ gadis itu yang dikatakan terlalu menggiur serta mengghairahkan penonton yang melihat.

Ira meniru gaya tarian yang menjadi trademark Drake ketika menyampaikan lagu tersebut sewaktu membuat persembahan live.

Anda rasa gelekan dia menggiurkan ke menghiburkan? You decide.

UPDATE!

Kaza mohon maaf Anak bergelek seksi

Ira+Kazar

Selepas menerima kecaman daripada pelbagai pihak yang menyifatkan tindakan anaknya itu kurang manis untuk tatapan umum, Kazar atau nama sebenarnya Kazaruddin Saisi telah meminta maaf bagi pihak anaknya itu dan menyatakan bahawa anak gadisnya itu bukanlah seorang anak yang jahat sebaliknya Ira hanya melalui zaman remajanya.

Sebagai bapa, dia tetap menyayangi Ira dan tidak menyalahkan gadis itu atas kelakuannya.

Bagaimanapun, Kazar meluahkan rasa kesal dan sedih dengan tohmahan yang dilemparkan terhadap dirinya serta keluarganya sekaligus menganggap seolah-olah ada pihak yang sengaja mahu mencalarkan dan merosakkan kegembiraan dan keceriaan mereka sekeluarga.

Pada masa sama, pelakon yang pernah meraih gelaran sebagai Pelakon Komedi Lelaki Terbaik TV Anugerah Lawak Warna 2014 ini mengumumkan dia tidak akan aktif di laman sosial Instagram.

Pengumuman Kazar itu mendapat pelbagai reaksi daripada pengikut-pengikut IG-nya yang rata-rata memberikan sokongan dan kata-kata semangat kepada pelakon yang popular dengan drama Ceplos ini.

Kazar selama ini dikenali antara selebriti yang sentiasa mencuit hati pengikut-pengikutnya menerusi kemaskini status-statusnya serta gambar-gambar yang dimuat naik di akaun sosialnya itu dan mempunyai lebih daripada 160 ,000 pengikut di IG.

BACA INI JUGA: 5 Lagu Dangdut Yang Diharamkan Kerana Tidak Bermoral



Sumber: Mynewshub.cc

2 comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon