Tuesday, May 24, 2016

Tudung Neelofa Terjual RM1.3 Juta Dalam Masa 3 Minit!


Setiap kali kami membuka pesanan saja, satu hingga lima minit akan habis dijual kepada stokis. Kadang kala ia mencecah RM1.2 juta hingga RM1.3 juta dalam masa tiga minit saja.

Tudung+Neelofa

Neelofa mengakui tudung jenamanya hanya mengambil masa yang sangat singkat untuk habis dijual.

Pengacara terkenal Malaysia ini, memberitahu perniagaan tudung yang dilancarkannya mendapat sambutan yang luarbiasa daripada pelanggan, malah rezeki perniagaan juga datang juga tidak putus-putus.

Neelofa juga mempunyai lebih 400 stokis bukan sahaja di Malaysia, malah turut ada di luar negara seperti Brunei, Singapura Indonesia, Amerika Syarikat dan Australia.

Menurut Neelofa lagi, tudung jenamanya juga akan dijual di Turki dan London pada penghujung bulan Jun ini.

Tudung di Luar negara tidak sama seperti di Malaysia, Jadi pelanggan di sana agak terkejut dengan koleksi yang dibawa oleh Neelofa dan mereka menganggap ianya unik dan sesuatu yang baharu buat mereka.

Jelas Neelofa, pelanggan di luar negara tidak biasa melihat tudung berhias manik dan mereka hanya pakai tudung kosong yang perlu dililit dan banyak pin.

Jadi, tidak benar jika kita fikir Malaysia sebuah negara yang banyak ketinggalan sedangkan negara Malaysia maju dan lebih moden daripada mereka.

BACA INI JUGA: Laman Web Terbaik Beli Tudung Online Di Malaysia

Sumber: MalayMail/Lokmanamirul

1 comment

  1. pehh..13 juta tu beb. berapa lori dia jual tudung tu eh.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon