Apr 16, 2015

Penemuan Artifak Makhluk Asing Mesir Yang Dirahsiakan

Peninggalan kuno yang luar biasa telah ditemui dan mungkin boleh dijadikan sandaran untuk menulis semula sejarah tamadun Mesir.

Sir William Petrie Alien Artifacts

Artifak misteri ini telah ditemui dibekas rumah Sir William Petrie di Jurusalem, yang dipercayai diambil oleh wakil Muzium Rockefeller, tidak lama selepas penemuan ini menjadi terkenal.

Menurut Shepard Ambellas, editor Intellihub News, artifak makhluk asing Mesir ini ditemui tersembunyi di sebuah ruang rahsia disebalik rak buku Sir William Petrie.

William rupanya telah menemui bukti kehidupan makhluk asing sebelum dia meninggal dunia pada tahun 1942, tetapi memilih untuk menyembunyikannya di Jurusalem.

Sir William Petrie

Sekarang, Muzium Rockefeller telah mengambil alih pemilikan artifak ini dan pakar makhluk asing dan UFO menyatakan kerisauan kerana artifak ini akan disembunyikan, dan akses orang awam disekat dari mengkajinya dengan lebih terperinci.

BACA INI JUGA: Kisah 10 Penampakan UFO Yang Terus Menjadi Misteri Dunia

-SENTIASAPANAS.COM

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

2 comments

Mungkin juga itu adalah jin.. zaman firaun banyak jin.. wallahualam.

Sebenarnya jin iblis syaitan itulah makhluk asing..mereka ada dunia serta teknologi mereka sendiri yang kita tidak dapat lihat melaui mata kasar

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon