Sunday, June 15, 2014

GILER! Vibrator Tersekat Dalam Pundi Kencing Teman Wanita!


KANSAS: Fantasi dan permainan seks satu pasangan kekasih di Amerika Syarikat berakhir dengan kejadian memalukan.

Vibrator
Gambar hiasan.

Pasangan wanita dalam aksi itu terpaksa dikejarkan ke hospital bagi mendapatkan rawatan daripada pakar sakit puan kerana vibrator yang digunakan dengan teman lelaki tersangkut pada satu bahagian dalam badannya.

Adalah normal untuk doktor sakit puan menerima kes di mana ada objek tersangkut dalam bahagian sensitif wanita, cuma yang melibatkan wanita ini agak ganjil.

Ini kerana vibrator itu dikesan tersangkut dalam saluran kencingnya!

Perkara itu tidak sepatutnya berlaku atau mustahil untuk berlaku kerana saluran kencing wanita adalah terlalu kecil untuk menerima kemasukan sebarang benda.

Namun, apa yang mustahil itu berlaku dalam kes melibatkan wanita berkenaan.

Kejadian itu dipaparkan dalam satu episod dalam program di saluran TLC.

Dr. Roger Goldenberg dan isterinya Wendy Goldenberg masih tertanya-tanya akan bagaimana seorang pesakitnya tersekat vibrator di tempat yang paling pelik dan agak ganjil.

Dr. Roger Goldenberg and Wendy Goldenberg

Pada mulanya, Wendy Goldenberg menyangkakan alat bantuan tersebut mungkin tersekat di bahagian vagina atau duburnya, tetapi sangkaanya ternyata meleset.

Ia tersekat di bahagian pundi kencing saya, tempat di mana saya membuang air kecil, kata mangsa.

Mangsa pada awalnya malu hendak menceritakan kejadian memalukan itu namun teman lelaki mangsa menjelaskan bahawa pasangannya ingin merasakan kenikmatan alat berkenaan ketika melakukan seks, dek kerana keasyikkan, entah bagaimana alat vibrator sebesar jari kelingking tersebut terlepas ke dalam saluran kencing teman wanitanya.

Walaupun bunyinya macam kelakar, tapi menurut Dr. Goldenberg jika tidak diatasi segera, mangsa boleh mengalami pendarahan teruk di saluran pundi kencingnya.

Sumber: Huffingtonpost

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon