Saturday, April 19, 2014

Wireless Key Finder, Penyelamat Kunci Anda


Adakah anda salah seorang yang sering kali kehilangan kunci? Dan anda sudah mencarinya di merata tempat seperti di bawah kati, sofa, kabinet mahupun dalam peti sejuk tetapi kunci anda masih tidak ada?

Wireless Key Finder

Anda tidak perlu risau lagi dengan adanya ‘Wireless key finder’. Ia merupakan produk yang sangat bagus bagi anda yang sering tertinggal atau terlupa tempat terakhir anda meletakkan kunci.

Segala masalah terlupa atau kehilangan dapat diselesaikan dengan menggunakan satu butang sahaja!

‘Wireless key finder’ ini datang dengan dua bahagian termasuk receiver (penerima) di mana anda boleh sertakan bersama kunci dan pemancar yang disertakan butang.

Apabila terlupa akan kedudukan terakhir kunci, hanya tekan butang di bahagian transmitter dan ia akan membuatkan ‘receiver’ berkelip lalu menggeluarkan bunyi ‘beep’ bagi memudahkan kunci dijumpai.

Kadar signal sistem wireless pemancar ini sangat luas dan daya signalnya boleh menembusi dinding, pintu dan objek yang agak tebal. Kunci boleh ditemui walaupun berada pada jarak 60 hingga 80 kaki.

Produk ini juga bukan hanya boleh digunakan pada kunci tetapi apa sahaja barang yang penting seperti dompet, telefon bimbit atau beg.

Ia datang bersama empat set yang ditanda dengan warna merah, biru, kuning dan hijau.

Sumber: Waycoolgadgets.com

Mengecas Enam Peranti Anda Sekaligus?

The Six Device Charging Clock Radio

Bagi yang mempunyai lebih daripada satu telefon pintar atau peranti, sudah pasti anda akan mempunyai pelbagai jenis pengecas.

Bagaimana jika kesemua pengecas tersebut disatukan untuk dijadikan ‘ibu’ kepada kesemua jenis peranti, menjimatkan masa bukan?

Kini anda boleh mengecas kesemua peranti pada masa sama menggunakan ‘The Six Device Charging Clock Radio’.

Pengecas jam radio ini membolehkan anda mengecaj hingga enam peranti pada masa sama.

Enam USB pot di belakangnya membolehkan anda mengecaj telefon pintar, tablet atau pelbagai peranti yang menyokong pot USB ini pada satu lokasi.

Terdapat tiga jenis pot berlainan yang disesuaikan mengikut peranti yang secara langsung membolehkan ia disinkronasikan dengan peranti yang sedang dicas. Jadi, anda boleh menonton video atau mendengar muzik sementara peranti sedang dicas.

Saiz peranti ini lebih kecil daripada saiz pembakar roti dan ia mempunyai binaan dalaman yang untuk menyekat kuasa sekiranya terdapat litar pintas yang berlaku selain dilengkapi radio fm, jam LCD dan dwi pembesar suara.

BACA INI JUGA: Wake-Up Vibe, Vibrator Kusus Wanita Bangun Pagi!

Sumber: Hammacher

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon