Tuesday, February 11, 2014

Emma Maembong Nafi Bersekedudukan!


Pelakon jelita, Emma Maembong menyangkal dakwaan bahawa dia tinggal sebumbung dengan pelakon dan pelawak popular, Zizan Razak, namun mengakui dia pernah beberapa kali pergi ke rumah Zizan.

Emma Maembong Nafi Bersekedudukan!

"Saya akui saya pernah ke rumah Zizan tapi itupun kalau ibu bapa dia ada di rumah dan kalau ada ketikanya situasi yang memerlukan saya dan dia bergerak bersama-sama ke satu acara hiburan.

"Kalau tiada kena mengena apa-apa, saya tak akan ke rumah dia," ujarnya kepada sebuah portal hiburan tempatan.

(Baca: Filem-filem Sekuel Terhebat Hollywood 2014)

Emma, 21, bagaimanapun tidak melatah atau menuding jari kepada pihak yang menimbulkan cerita kerana tahu ramai yang mahu mengetahui status sebenar hubungan mereka.

"Apa yang boleh saya katakan, ya Zizan adalah kawan lelaki yang paling rapat dengan saya sekarang. Saya bukan nak rahsia atau nak sorok apa-apa tentang status kami.

Emma Maembong Nafi Bersekedudukan! [2]

"Tapi saya tak mau kecoh-kecoh. Nanti kalau tak jadi, malu pula. Jadi, buat masa ini kami berkawan saja."

Sementara itu, Zizan menyelar individu yang mendakwa jirannya apabila menudh dia bersekedudukan dengan Emma sejak enam bulan lalu.

"Kalau betul saya ada melakukan sebarang kesalahan lebih elok individu tersebut datang berjumpa saya sendiri dan minta penjelasan dan bukannya menyebarkan fitnah.

(Baca: Fesyen Yang Tidak Luput Ditelan Zaman)

"Saya bukannya tinggal bersendirian di rumah tersebut sebaliknya abang dan pembantu peribadi saya turut tinggal bersama.

"Ibu saya sering berada di rumah berkenaan dan Emma hanya akan datang sekiranya ibu saya ada di sana untuk melawat dan bertanya khabar.

"Tidak masuk akal mengatakan kami tinggal bersama."

Sumber: Tupai.com.my

1 comment

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon