Tuesday, November 19, 2013

Villa Nabila Paranormal Video


Di waktu Villa Nabila hangat diperkatakan sekarang, ia mungkin sudah kurang seram ketika dikunjungi kerana ramai orang yang sama-sama memasukinya.

Villa Nabila

Namun ketika ia dikenali sebagai kawasan keras dan tak ramai yang berani mendekatinya, ada beberapa kumpulan individu yang menyukai aktiviti paranormal telah mendatangi Villa Nabila bagi merasai sendiri pengalaman meremangkan roma.

Antaranya lima remaja lelaki dikenali sebagai Ikhwan, Jam, Mohsen, Faiz Longai dan jurukamera bagi video di bawah ini yang begitu berani menjelajah keempat-empat tingkat Villa Nabila.



Meskipun dirakamkan pada waktu siang, video ini masih agak seram ditonton apatah lagi dengan elemen audio yang berjaya membangkitkan mood menakutkan.

Apa-apa pun, kami percaya selain mereka yang berminat dengan aktiviti paranormal, ada juga manusia lain yang sudah memasuki Villa Nabila terlebih dahulu.

Mereka mungkin individu yang melakukan aktiviti salah seperti penagih dadah atau gelandangan yang memerlukan tempat berteduh. Ini dibuktikan menerusi contengan di dinding selain penemuan beberapa objek seperti plastik dan bantal.

Buat mereka yang berada di luar JB dan tidak dapat sama-sama ‘meriahkan’ Villa Nabila saksikan video di bawah untuk mengetahui apa ada di dalam rumah terbiar ini.

Sumber: Mynewshub

2 comments

  1. Assalammualaikum..sentiasa panas,

    mselim3 kat JB lalu aje tak menyinggah pun kat villa nie.. masa kejadian nie jalan sesak , pehhh..

    mselim3

    pls: jem sebab slow kan kenderaan tgk villa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'salam, waa..'bertuahnya' En.Selim ada kesempatan lalu kat Villa Nabila..:)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon