Monday, February 25, 2013

10 Perkara Besar Yang Di Sembunyikan Yahudi


Mengupas tentang perancangan sulit bangsa Yahudi dalam merealisasikan agenda menakluk dunia, mereka bercita-cita menubuhkan sebuah kerajaan Yahudi yang memerintah seluruh pelusuk dunia. Penglibatan bangsa Yahudi turut dilihat dalam beberapa siri peristiwa besar yang terjadi pada hari ini.

Kelicikan-Yahudi

"Pasti kamu akan dapati, orang yang paling kuat penentangannya terhadap orang yang beriman adalah orang Yahudi dan orang yang menyekutukan Allah..." (surah al-Ma'idah: 82)

KETAHUI RAHSIA BESAR DISEMBUNYIKAN YAHUDI LAKNAT!

1. Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahana dalam kandungannya!

2. Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangka masa panjang. Penduduk israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.

3. Taktik kaum ibu di Israel ketika mengandung ialah si ibu/isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.

4. McDonald di israel telah membuat pengubahsuaian contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita disini masih lagi menggunakan KAFEIN BERBAHAYA!

5. Di Israel, mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah. Sedangkan disini kita dimomokkan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

6. Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsha dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya?

7. Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967? Padahal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat? Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri dan antisipasi?

8. Di Palestin, penduduk kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah yahudi.

9. Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan dimasa akan datang.

10. Hosni Mubarak merupakan tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun!

11. Selain bangsa yahudi, dilarang membeli atau menyewa tanah di Israel.

12. Setiap bangsa yahudi yang ada di setiap negara di seluruh dunia menjadi warga Negara Israel secara automayik. Sementara warga Palestin yang lahir di tanah negerinya sendiri sejak puluhan abad yang lalu terus diusir keluar.

13. Penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel mesti menggunakan kendaraan dengan cat dan warna khusus untuk membezakan antara bangsa yahudi dan bukan yahudi.

14. Jerusalem bahagian timur, Tebing Barat, Gaza dan dataran tinggi Golan dianggap oleh masyarakat antarabangsa khususnya barat dan AS sebagai kawasan yang dijajah Israel dan bukan merupakan sebahagian dari Israel. Mereka akui itu.

15. Israel mengkhaskan 85% air bersih hanya untuk kaum yahudi dan membahagikan 15% bakinya untuk seluruh penduduk Palestin yang menetap di kawasan Israel. Secara realiti, Israel memiliki 85% air bersih hanya untuk 400 penduduk yahudi di Hebron, sementara hanya 15% kepada 120 ribu penduduk Palestin di daerah itu.

16. AS memperuntukkan 5 juta US$ dari hasil cukainya setiap tahun untuk menyumbang kepada Israel.

17. AS terus memberikan bantuan tentera kepada Israel sebanyak 1.8 juta US$ setiap tahun. Jumlah sebesar itu sama dengan sumbangan AS kepada seluruh negara di benua benua Afrika.

18. Kerajaan AS telah menekan kongres tentang pelanggaran Israel dalam penggunaan senjata yang mereka sumbangkan, khususnya pada tahun 1978, 1979 dan tahun 1982 pada perang di Lebanon dan penggunaan senjata nuklear pada tahun 1981.

19. Israel adalah satu-satunya negara di Timur Tengah yang menolak menandatangani larangan pengembangan senjata nuklier. Juga menolak Pasukan Penyiasat PBB untuk memeriksa tempat persembunyian nuklearnya.

20. Sebelum berdirinya negara haram Israel pada tahun 1948, Israel sudah memiliki kilang pengembangan senjata nuklear.

21. Pegawai tinggi Israel di Jabatan Perang mengakui secara terang-terangan bahawa tentera Israel membunuh semua tahanan perang Palestin tanpa proses pengadilan.

22. Israel telah meledakkan tempat kediaman Diplomat AS dan menyerang kapal perang Amerika Liberty di perairan antarabangsa pada tahun 1967. Walaupun serangan itu mengorbankan 33 tentera AS dan mencederakan 177 lainnya, AS sama sekali tidak melakukan tindakan balas terhadap Israel, dengan alasan bahawa tentera Israel salah sasaran. Bayangkan kalau serangan itu dilakukan oleh negara Islam?

23. Israel merupakan Negara yang paling banyak mengabaikan resolusi PBB. Jumlah resolusi yang diabaikan oleh Israel mencapai 69 resolusi. Bayangkan seandainya satu negara Islam mengabaikan 1 resolusi PBB, apa yang akan dilakukan oleh AS?

24. Mahkamah Agung Israel telah menetapkan Perdana Menteri Ariel Sharon sebagai tertuduh dalam kes pembantaian Shabra dan Syatilla pada 16 September 1982 di Lebanon yang mengorbankan lebih dari 1000 orang Palestin terdiri dari anak-anak, wanita dan orang tua.

25. Pada 20 Mei 1990, seorang tentera Israel menyuruh para buruh Palestin yang sedang menunggu bus di sebuah halte untuk duduk berbaris di atas tanah, setelah itu ia menembak mereka dari jarak setengah meter. Bahkan kerajaan Israel menyatakan tentera itu tidak bersalah dan mendapat penghargaan khusus dari pemerintah Israel.

26. Sehingga tahun 1988, semua kilang dan pejabat di Israel hanya boleh menempel keterangan peluang kerja dengan perkataan: "Peluang kerja hanya untuk kaum yahudi sahaja", "Dikehendaki seorang pekerja dengan syarat bangsa yahudi."

27. Jabatan Luar Negeri Israel membayar 6 syarikat media AS untuk mewujudkan imej positif Israel kepada masyarakat AS dan Eropah.

28. Rahib besar di Israel, Ofadya Yosef yang juga pengasas Parti Syas (parti terbesar ketiga di Israel) menyokong keganasan tentera Israel untuk menghapuskan warga Palestin. Bahkan ia mengeluarkan fatwa radikal pada hari paskah dalam wawancaranya di sebuah jaringan radio terbesar di Israel iaitu, "Tuhan akan membalas semua kejahatan warga Arab, Tuhan akan menghancurkan keturunannya, menghabis dan menghancurkan tanahnya, serta Tuhan akan membalas mereka dengan seksaan yang pedih. Sebab itu dilarang semua ras yahudi untuk menyimpan rasa kasih sayang kepada warga Arab. Serta wajib bagi setiap yahudi untuk menembak peluru berpandu dan senjatanya ke arah dada atau kepala setiap warga Arab untuk menghapusnya, kerana mereka itu makhluk yang jahat dan terkutuk."

29. Pelarian Palestin adalah yang terbesar di dunia!

30. Walaupun Mahkamah Agung Israel sudah mengeluarkan keputusan larangan penyeksaan dalam proses siasatan, Shinbet (Badan Intelejen Israel) terus menyeksa setiap pejuang Palestin dalam proses pemeriksaannya.

31. Walaupun Israel terus mengganggu proses pembelajaran dan merosakkan seluruh prasarana pendidikan Palestin, tetapi penduduk Palestin tetap menjadi negara terbesar di dunia yang penduduknya bergelar doktor apabila dilihat dari jumlah penduduknya.

32. Setiap manusia mempunyai hak sama rata yang dijamin oleh undang-undang Hak Asasi Manusia Antarabangsa yang diterbitkan pada 10 Disember 1948. Tetapi undang-undang itu sama sekali tidak berlaku bagi penduduk Palestin kerana dihalang dengan tandatangan kesepatakan OSLO.

33. Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967. Walhal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merampas kota Al Quds dan Tebing Barat.

34. Israel sebagai Negara penjajah, sama sekali tidak terikat dengan konvensyen Geneva untuk menjaga hak-hak dan keselamatan warga awam Palestin.

35. Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsha dan Qubah Shakhrah sejak berpuluh tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh.

36. Bekas Presiden Afrika Selatan, Nelson Mandela, mengatakan bahawa Israel adalah Negara rasisme dan apartheid seperti keadaan Afrika Selatan sebelum beliau pimpin.

Wallahu a'lam.

BACA INI JUGA:
-Sentiasapanas.com

2 comments

  1. Terdapat perbezaan besar di antara Yahudi dan Zionis.

    ReplyDelete
  2. Terdapat juga perbezaan besar antara Bani Israil dan Yahudi.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon