Tuesday, November 13, 2012

Gambar Bagaimana Proses Derma Sperma Dilakukan


Pernah mendengar istilah derma sperma atau jual beli sperma? Mungkin istilah tersebut sudah tidak asing lagi bagi kita semua. Namun, kita sering bertanya-tanya dimana tempat jual beli sperma atau derma sperma dan bagaimana proses itu dijalankan.


Mungkin ada baiknya kita intip dulu gambar-gambar kegiatan jual beli sperma atau derma sperma di China.

Syarat-syarat untuk menjadi seorang penderma sperma bukanlah hal yang susah. Berbadan sihat dan tidak memiliki sejarah penyakit bahaya, anda sudah boleh mendermakan sperma.


Untuk mendermakan sperma, lelaki tersebut hanya perlu mengganti pakaiannya dan berbaring terlentang menunggu 'layanan' dari para jururawat. Penderma-penderma ini akan dilayan oleh seorang jururawat yang siap untuk 'memproses' alat vital atau penis mereka agar boleh mengeluarkan sperma dengan cara onani di dalam ruangan secara terbuka dengan para penderma dan jururawat lainnya.

Setelah sperma diperolehi, ada petugas yang akan melakukan 'kualiti check' sperma mereka.


Yang penting mereka datang, dilayani dan 'dibantu' hingga boleh mendermakan sperma mereka.

Tapi jangan lupa juga, pihak pembeli atau pihak yang menggunakan sperma yang telah didermakan ini juga tidak boleh sesuka hati memilih sperma yang akan mereka pakai untuk meneruskan keturunan mereka. Mereka akan mencari sperma yang berkualiti supaya dapat menghasilkan anak atau keturunan dari baka terbaik.

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon