Monday, August 08, 2022

Lady Gaga Amal Ilmu Hitam?


Penyanyi terkenal Lady Gaga dituduh netizen mengamalkan ilmu hitam selepas berlakunya satu insiden semasa menjayakan konsert Chromantica Ball World Tour di Jerman, kerana didalam kejadian yang dianggap aneh itu, Lady Gaga sedang beraksi di atas pentas sebelum seorang penonton tiba-tiba membaling sejenis objek tidak diketahui ke arah penyanyi itu.

Lady gaga black magic

Bagaimanapun, objek yang dibaling tiba-tiba jatuh ketika belum sempat mengena Lady Gaga yang sedang menari di atas pentas. Kejadian tersebut sempat dirakam penonton sebelum tular.

Terdapat komen mendakwa penyanyi yang popular menerusi lagu Bad Romance itu mengamalkan ilmu hitam untuk melindungi dirinya.

Bagaimanapun, rata-rata peminat tidak mempercayai perkara tersebut dan mendakwa objek yang dibaling ke arah Lady Gaga jatuh kerana ditiup angin atau faktor tarikan graviti.

"Tuduhan paling tidak masuk akal. Objek itu terjatuh ketika belum sempat kena Lady Gaga kerana telah ditiup angin yang kuat," kata seorang peminatnya.

Lady Gaga mengaku pernah dirogol sehingga hamil

Sementara itu, Lady Gaga mendedahkan dia pernah berdepan dengan tekanan hebat selepas diserang secara seksual sehingga mengandung.

Penyanyi itu memberitahu dia berusia 19 tahun ketika dirogol oleh seorang penerbit muzik lelaki yang sebelum itu turut mengugut untuk membakar karya seninya sekiranya enggan menanggalkan pakaian.

"Akibatnya, saya jatuh sakit, sering muntah sebelum mengetahui sebenarnya saya mengandung.

"Saya berdepan dengan trauma yang teruk selama beberapa tahun," katanya.

Lady Gaga atau nama sebenarnya Stefani Germanotta mendedahkan perkara itu ketika muncul dalam episod pertama rancangan 'The Me You Can't See' yang membincangkan isu masalah kesihatan mental.

Penyanyi itu memberitahu, dia takkan mendedahkan nama lelaki yang merosakkan dirinya.

"Saya tidak akan dedahkan identitinya kerana saya tidak mahu dikaitkan dengannya lagi.

"Saya sering dimasukkan ke hospital kerana trauma yang dialami sehingga saya dibawa berjumpa dengan pakar psikologi.

"Trauma yang saya alami mengubah diri saya selama beberapa tahun," ujarnya.



Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:
sumber: (1)

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon