Selasa, Januari 28, 2020

Ekatarina: Gadis Cantik Dari Ukraine Berjaya Jual Dara £1 Juta!


Loading...

Seorang remaja, Ekaterina, yang baru berusia 19 tahun dilaporkan telah berjaya menjual daranya pada harga yang sangat lumayan, 1 juta Pound Sterling (RM6.3 juta) menerusi laman sesawang sebuah agensi teman sosial.

Ekatarina 1 million Virgin
Ekatarina.

Ekaterina berasal dari bandar Kharkiv di timur laut Ukraine, tetapi kini menetap di Amerika Syarikat.

Pada Disember 2019 lalu, gadis itu mendedahkan hasrat untuk menjual daranya pada harga sekurang-kurangnya 84,120 Pound Sterling (RM447,000).

Bagi tujuan itu, dia menjalani pemeriksaan doktor untuk mengesahkan bahawa dia benar-benar masih memiliki dara.

Kemudian, pada pertengahan Januari 2020, Ekaterina mengesahkan daranya sudah dijual kepada seorang lelaki dari Munich, Jerman, yang berusia 58 tahun pada harga 1 juta Pound Sterling.

Individu yang mengaku sebagai ahli perniagaan dari Munich dan pemilik studio kesihatan yang mempunyai cawangan di seluruh Eropah adalah pembida tertinggi.

Selain lelaki itu, seorang peguam dari New York menawarkan 1 juta Euro (RM4.5 juta) dan seorang penyanyi dari Tokyo mahu membayar 800,000 Euro (RM3.6 juta).

Bagaimanapun, laman sesawang agensi berkenaan tidak memperincikan butiran pelanggan atas alasan privasi.

Ekatarina jual dara

Berdasarkan laman sama, pembeli boleh mempertimbang untuk mengahwini Ekaterina dan menyara kehidupan gadis itu dengan elaun 10,000 Euro (RM45,000), sebulan.

Terdapat juga video memaparkan wajah Ekaterina yang memberitahu bahawa dia berbuat demikian kerana mahu menikmati kehidupan mewah dan mengembara.

"Ini adalah badan saya dan ia pilihan saya. Saya fikir ini adalah keputusan terbaik," katanya.

Untuk layak disenaraikan dalam laman sesawang agensi berkenaan, seorang gadis perlu mengemukakan pengesahan dara dari doktor.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: hmetro

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon