Tuesday, August 27, 2019

Pos Laju 'SendParcel' Lebih Mudah Dan Jimat


Mudah dan jimat. Itu kemudahan yang bakal dinikmati pengguna, terutama bagi peniaga dalam talian, menerusi inovasi perkhidmatan penghantaran barang terbaharu Pos Malaysia Berhad (Pos Malaysia), Pos Laju SendParcel (SandParcel).

Pos Laju SendParcel

Menurut Pos Malaysia, servis dalam talian itu dipertingkatkan untuk manfaat lebih besar kepada pengguna khususnya dalam perusahaan kecil dan sederhana (IKS), usahawan mikro serta pemain perniagaan sektor e-dagang, selain menawarkan lebih banyak pilihan produk bagi memenuhi keperluan semua pihak.

Pelanggan kini dapat menikmati tawaran harga terbaik, perkhidmatan kutipan barangan percuma dan tidak perlu lagi mengisi label penghantaran atau nota konsainan secara manual kerana dijana secara automatik oleh sistem dalam talian tersebut.

Selain itu, platform ini juga membolehkan pelanggan menguruskan penghantaran pukal dan alamat secara dalam talian, mendapatkan kadar penghantaran serta-merta dengan sebut harga segera, kemudahan laporan dan jejakan barangan serta kredit bonus untuk pelanggan setia.

Platform baharu itu merupakan usaha Pos Malaysia memantapkan perkhidmatan sekali gus menyokong aspirasi memanfaatkan peluang e-dagang di dalam dan luar negara.

Untuk menggunakan SendParcel, pelanggan hanya perlu membuka akaun dengan Pos Laju dan menambah kredit menerusi laman sesawang www.poslaju.com.my.

Untuk maklumat lanjut, layari laman web Pos Malaysia di https://sendparcel.poslaju.com.my/secure/topup_packages

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon