Tuesday, June 25, 2019

Kitab Ilmu Asmara Suami Isteri Dari Zaman Silam


Kamasutra adalah kitab kuno dari India yang ditulis oleh Vatsayana berdasarkan kajian beliau ke atas gerak laku seksual manusia dan dipercayai adalah manual seks tertua di dunia dan diterbitkan 400 tahun sebelum tahun Masihi.

Rahsia Kamasutra

Ilmu Kamasutra telah dijadikan rujukan mutlak oleh masyarakat dunia untuk sebarang perkara atau aktiviti berkaitan hubungan seks.

Pernah tak anda terfikir, bagaimana pada zaman dahulu kala masyarakat mendapatkan ilmu-ilmu ini, sebelum wujudnya media seperti buku bercetak, atau media online seperti blog?

Jika anda ingat masyarakat dahulu kala kurang ilmu pengetahuan tentang seks, anda sebenarnya salah, kerana mereka sebenarnya lebih hebat ilmunya tentang seks berbanding masyarakat zaman sekarang.

Jangan terkejut jika saya katakan bahawa kebanyakan ilmu seksual yang boleh didapati pada hari ni berasal dari ilmu-ilmu lama, yang telah berkurun lamanya.

Ilmu seks silam yang saya maksudkan ialah ilmu Kamasutra, Ananga Ranga, Taman Harum dan Manual Seks Tao.

Kitab Ananga Ranga

Ananga Ranga adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Kalyana Malla pada kurun ke 15. Tujuan utama Ananga Ranga ditulis adalah untuk mengekalkan kebahagiaan rumahtangga dan mengelakkan perpisahan antara suami isteri.

Oleh itu boleh dikatakan ilmu Ananga Tanga adalah amat sesuai untuk pasangan yang ingin mengekalkan kebahagiaan rumahtangga.

Jika anda sedang mengalami masalah rumahtangga, ini adalah ilmu rahsia yang perlu anda pelajari. Ananga Ranga ditulis khusus untuk membantu pasangan suami isteri menyerikan kembali hubungan yang suram, dalam masa yang sama meningkatkan kebahagiaan dan nikmat rumahtangga.

Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, tujuan utama Ananga Ranga diterbitkan oleh Kalyana Malla adalah untuk mengelakkan berlakunya perceraian suami isteri dengan ilmu menawan hati pasangan melalui aktiviti seksual.

Oleh itu tidak syak lagi rahsia-rahsia ilmu yang terkandung di dalam manual Ananga Ranga akan membuat kan rumah tangga akan membuat kan hubungan seks suami isteri lebih bermakna, dan dengan mudah anda akan dapat menambat kembali hati pasangan anda dengan ilmu ini.

Kitab Taman Harum

Jika Ananga Ranga ditulis untuk mengelakkan berlakunya perceraian antara pasangan suami isteri, Taman Harum pula diterbitkan khusus untuk memberi panduan kepada pasangan bagaimana untuk menjadikan hubungan suami isteri lebih indah, seperti selamanya di alam percintaan.

Nasihat-nasihat yang terkandung di dalam panduan Taman Harum ini amat unik dan boleh membuat kan pasangan anda kembali jatuh cinta kepada anda, seperti pertemuan pertama.

Sesuai dengan namanya, Taman harum.. hubungan rumah tangga anda akan sentiasa wangi dengan cinta yang mekar, seperti di Taman yang selamanya harum dan indah.

The Perfumed Garden adalah sebuah manual hubungan seks yang ditulis oleh Muhammad al-Nafzawi sekitar tahun 1410 sehingga 1434.

Nama asal manual yang ditulis oleh al-Nafzawi ini ialah “The Perfumed Garden of Sensual Delight”atau dalam bahasa arabnya, “Al-rawd al-‘âtir fî nuzhati’l khâtir”.

Kitab Taman Harum dipenuhi dengan nasihat-nasihat dan panduan bagaimana untuk meningkatkan keharmonian rumahtangga melalui ilmu asmara.

Manual Seks Tao

Manual Seks Taoist dicipta dengan tujuan utama untuk mengekalkan kesihatan pengamal ajaran Taoist.

Pengikut-pengikut ajaran Taoist percaya dengan mengamalkan seni-seni ajaran Taoist ketika melakukan hubungan seksual, mereka akan dapat mengekalkan kesihatan luaran dan dalaman, dan jika ditambah dengan senaman-senaman lain, mereka akan dapat melambatkan proses penuaan dan memberi nafas baru terhadap hubungan rumahtangga yang hambar.

Apa guna hubungan yang penuh dengan percintaan sekiranya kesihatan anda tidak mengizinkan? Ini adalah masalah yang akan diselesaikan melalui rahsia ilmu seks “Tao”ini.

Pengamal ilmu seks “Tao” percaya kesihatan seksual adalah kunci utama untuk menjalani kehidupan seks yang hebat dan penuh nikmat. Oleh itu ilmu yang terkandung di dalam bahagian ini adalah untuk mengekalkan kesihatan seksual untuk meningkatkan prestasi anda di ranjang.

Ilmu ini bukan sahaja akan membantu anda meningkatkan kesihatan luaran, tetapi juga kesihatan dalaman organ seksual anda dengan senaman dalaman yang unik dan berkesan.

Malah, posisi-posisi seks rahsia yang terkandung di dalam panduan ini juga dicipta khusus untuk meningkatkan kesihatan seksual melalui persetubuhan.

Dalam erti kata lain, anda bukan sahaja akan menambahkan kenikmatan aktiviti seksual anda, tetapi pada masa yang sama akan meningkatkan kesihatan luaran dan dalaman dengan ilmu unik ini. Menyelam sambil minum air!

Telah Terbukti

Ilmu-ilmu asmara silam yang disenaraikan di atas adalah ilmu-ilmu yang telah terbukti keberkesanannya. Jika tidak sudah pasti ilmu-ilmu ini tidak dijadikan asas dan rujukan oleh masyarakat zaman sekarang.

Ilmu asmara silam ini adalah ilmu yang perlu anda belajar untuk mengembalikan semula nikmat hubungan seks anda!

Rahsia Ilmu Asmara Silam

Memperkenalkan Kamasutra Bergambar yang akan mendedahkan Rahsia Ilmu-Ilmu Asmara yang telah diamalkan sejak turun temurun dan dicipta khas untuk memberikan kenikmatan mutlak ketika anda beraksi di ranjang!

Rahsia Ilmu Kamasutra

Rahsia ilmu Kamasutra yang terkenal di dunia dan dijadikan rujukan mutlak oleh mereka yang ingin meningkatkan ilmu asmara mereka ke tahap yang lebih tinggi.

eBook ini akan mendedahkan kenapa Ilmu Kamasutra ini amat terkenal dan kenapa ilmu Kamasutra ini boleh membantu anda menyelesaikan masalah-masalah seks yang sedang anda hadapi.

Pelajari juga teknik-teknik asli Kamasutra yang telah di adaptasi ke dalam pelbagai versi di serata dunia. Ini adalah ilmu hebat dalam konteks asal yang jarang diketahui umum. Bongkar rahsia ilmu Seni Asmara Kamasutra supaya hubungan seks anda lebih bermakna, hebat, dan sempurna!

KETAHUI RAHSIA INI LEBIH LANJUT..



Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

1 comment

  1. menarik ini tuan..

    terutama untuk mereka yang sudah berumahtangga

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon