Sunday, April 21, 2019

3 Cara Memuaskan Suami Ketika Isteri Datang Haid


Adakalanya, walaupun tahu isteri tengah datang haid, suami pula masih 'gatal' nak bersama, kerana sebenarnya ia bukanlah bermaksud anda kena stop terus bermesraan dengan pasangan, kan?

Memuaskan Suami Ketika Haid
Gambar hiasan.

Apa yang paling best kenapa anda masih perlu “menggoda” dan bermesra dengan pasangan walaupun ketika haid ialah kerana — jika anda orgasma/klimaks ketika haid, rasa kram sebab period itu akan lebih cepat hilang!

Jadi, apa caranya untuk isteri memuaskan suami ketika datang haid?

Menurut Dr. Shannon Chavez, ketika klimaks, badan anda akan melepaskan hormon oksitoksin, dopamin, dan endorfin yang dapat menghilangkan rasa sakit akibat kram atau kembung perut.

Menggoda di sini bukan bermaksud melakukan persetubuhan! Umum tahu, melakukan seks ketika haid adalah haram untuk orang Islam dan risiko dijangkiti penyakit jika dilakukan juga.

Jadi, apa cara memuaskan suami ketika haid? Ini 3 daripadanya yang boleh anda cuba.

3 cara memuaskan suami ketika haid, jom cuba!

1. Beri suami rangsangan oral

Ketika haid, sah-sah suami pun tak mahu berikan rangsangan oral pada anda, kan? Jadi, inilah masanya untuk anda memberi fokus pada Mr.P mereka!

Memberi rangsangan oral salah satu cara memuaskan suami ketika haid yang paling senang dan berkesan. Anda pun boleh “merembes” dengan suami groan pasangan.

2. Masturbasi bersama

Ketika haid, pasti anda tidak terlalu suka pasangan menyentuh badan anda. Jadi, apa kata anda sendiri yang menyentuh bahagian itu?

Duduklah bersama-sama dengan pasangan dan cuba merangsang diri sendiri sambil berhadapan.

Melihat pasangan menyentuh diri sendiri akan buat sesiapa saja turn on, jadi, apa salahnya kalau anda nak cuba untuk memuaskan nafsu!

3. Biar pasangan sentuh anda (tapi jangan sesekali buka baju!)

Anda dan pasangan boleh saja saling bersentuhan, tapi masih berpakaian lengkap. Biar pasangan sentuh payudara atau bahagian luar seluar dalam anda.

Cara memuaskan suami ketika haid ini tentunya tidak akan mengganggu posisi pad untuk darah haid. Malah, ia juga mampu buat kedua-dua pasangan turn on.

Jadi, tak payah risau lagi apa nak buat ketika haid jika anda horny. Jangan lupa tunjukkan juga artikel ini pada suami, ya!

Nanti mereka tahulah apa nak dibuat.

BACA INI JUGA:

sumber: theasianparent

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon