Monday, March 04, 2019

Cabaran Terbaharu Baling Keju Ke Muka Bayi


Satu cabaran baharu membaling kepingan keju ke muka bayi atau anak kecil, #justcheesed, kini menjadi kegilaan baharu dalam kalangan pengguna media sosial selepas satu video mula tular.

Just Cheesed

Akhbar Daily Mail melaporkan, cabaran tersebut bukan sahaja dilakukan golongan dewasa terhadap bayi tetapi turut disertai adik-beradik lebih tua yang merakam gambar mereka melempar keju ke muka adik masing-masing.

Gurauan aneh berkenaan mula mendapat perhatian selepas seorang pengguna Twitter dikenali sebagai @unclehxlmes berkongsi satu klip video dengan menulis catatan ‘baru membaling keju ke muka adik saya’.

Video itu menjadi tular dan telah ditonton lebih 8 juta kali sehingga mendorong pengguna media sosial lain menghasilkan versi mereka tersendiri.

Bagaimanapun, pengguna Twitter itu kemudian memadam video berkenaan kerana tidak menyangka ia menjadi tular begitu pantas.

Dia turut membuat pengakuan bahawa rakaman itu bukan dibuat sendiri dan bayi tersebut bukan adiknya tetapi satu video dikongsi daripada akaun Facebook milik orang lain yang tidak didedahkan identitinya.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:


sumber: kosmo

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon