Thursday, July 05, 2018

Tudung Bawal Exclusive Berharga RM33,000 Milik Nurul Asmat


Bawal Exclusive terkenal dalam kalangan pengguna di Malaysia dengan kualiti dan keaslian hiasan yang digunakan dan tahun 2017 lepas, tudung edisi terhad keluaran Bawal Exclusive berjaya dijual dengan harga RM21,600 kepada usahawan wanita dari Kelantan.

Tudung Bawal Exclusive RM21600
Tudung Bawal Exclusive berharga RM21,600.

Tahun 2018 ini, tudung edisi terhad keluaran Bawal Exclusive yang bertatahkan kristal Swarovski tulen kembali dengan rekaan yang lebih moden.

Tudung yang diperbuat daripada kain Voile dari Jepun bertatahkan kristal Swarovski dari Austria ini berjaya dijual pada harga RM33,000 sehelai dan telah rasmi jadi milik pembeli yang sama dikenali sebagai Nurul Asmat.

Pemilikan tudung eksklusif itu menjadikan beliau satu-satunya rakyat Malaysia yang memiliki kedua-dua tudung termahal keluaran Bawal Exclusive.

Tudung Bawal Exclusive RM33,000
Tudung Bawal Exclusive berharga RM33,000.

Menurut pemilik syarikat ini, Haliza Maysuri, harga sehelai tudung mampu melambung sehingga puluhan ribu bergantung kepada susun atur kristal Swarovski dan material tudung yang digunakan.

Malah menurut beliau, pelanggan sanggup membayar lebih untuk mendapatkan rekaan tudung yang disiapkan mengikut kehendak mereka.

Adakah anda sanggup membayar lebih untuk sehelai tudung yang memenuhi syariat menutup aurat dengan sempurna?

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: thevocket

1 comment

  1. Membazir je, baik beli kereta ke, motor, rumah ataupun tanah. Betul, memang Dia mampu, duit Dia pun, tapi tudung tu tak berbaloi,!

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon