Wednesday, April 25, 2018

Rahsia Cara Nak Buat Bisnes Tudung Dan Untung Besar Walaupun Tanpa Premis!


Nak mula buat bisnes tudung ni, tidaklah susah sangat! Kita boleh mula dengan modal beberapa ratus ringgit sahaja! Pulangannya juga agak cepat. Duit modal akan dapat dipusingkan dengan cepat! Lubuk jualan juga senang dijumpai.

Jutawan Dengan Jual Tudung

Bila kita buat bisnes tudung ni, banyak sangat kos yang dapat kita potong dan jimatkan! Sebabnya, bisnes tudung ini kita boleh buat dan mula dari rumah sahaja!

Penghantaran pun tak perlu pergi ke pejabat pos! Tetapi abang posmen yang datang sendiri ke rumah ambil barang! Dah jimat kos minyak dan masa disitu!

Dalam menjalankan bisnes tudung ni juga, tidak perlu gunakan model dan photoshot dalam studio yang memerlukan kos beratus, bahkan beribu ringgit untuk mengambil gambar setiap jenis tudung.

Cukup sekadar pelanggan yang jadi model menerusi feedback yang mereka hantar dan sekali-sekala, saya sendiri yang akan menjadi model. Ambil gambar pun guna handphone sahaja!

Tapi macamana? Ya. Ada caranya.

Bisnes Jimat Kos, Hanya Dari Rumah!

Orang yang pakai tudung pada zaman kini, sangat ramai malah, boleh dikatakan, majoriti wanita islam di Malaysia hari ini, memakai tudung.

Tidak seperti zaman 60-an dulu, zaman-zaman P.Ramlee, memang segelintir sahaja wanita yang memakai tudung.

Tapi hari ini, dari kanak-kanak, sekolah rendah, sekolah menengah, pelajar kolej dan universiti, wanita bekerja dan wanita berumur, semuanya memakai tudung.

Dan apa yang lebih menarik lagi, golongan wanita berhijab ini akan terus membeli tudung walaupun mereka sudah mempunyai berpuluh dan beratus helai tudung.

Boleh dikatakan hampir setiap bulan, mereka akan membeli tudung baru, lebih-lebih lagi bagi golongan wanita yang kerap berada di luar rumah seperti wanita bekerja dan juga golongan pelajar.

Mereka ini tidak akan putus-putus membeli tudung sebabnya, setiap helai tudung yang dibeli, mempunyai nilai dan cirinya tersendiri yang berbeza dengan tudung yang lain, tambahan lagi, setiap helai tudung itu pula, hanya padan dipakai bersama beberapa helai baju sahaja.

Jadi, anda tidak perlu risau walaupun sudah ramai orang yang menjual tudung namun, orang yang membeli tudung juga sangat ramai.

Apa yang penting, anda perlu ada ilmu serta strategi yang tersendiri dan salah satu strategi yang boleh di gunakan ialah, dengan mempunyai "produk killer".

Macam mana kita nak tahu tudung mana yang akan menjadi produk killer?

Anda Berminat Nak Buat Bisnes Tudung Dan Untung Besar Walaupun Tanpa Premis!?

Senang je! Produk killer ini adalah tudung yang paling banyak jualan dia.

Selalunya, dalam masa 3 bulan kita buat bisnes tudung ni nanti, kita dah boleh tahu, mana satu produk killer dalam banyak-banyak jenis tudung yang kita jual.

Bila dah ada produk Killer, dah tak perlu promote sangat, sebab orang dah mula kenal dan tahu, mana nak beli tudung yang mereka sukai.

Tudung Jenama Sendiri!

Bila pelanggan dah mula ramai dan sudah ada modal, anda boleh buat tudung jenama sendiri. Bila kita ada jenama sendiri, boleh letak harga yang sedikit tinggi. Tapi, ikut kualiti kain jugalah.

Kalau kualiti kain tak best, pelanggan pun tak suka. Bila pelanggan tak suka, nanti pelanggan tak nak repeat order lagi, sendu pula sell selepas tu nanti huhu!

Rahsia Bisnes Tudung

Bila kita nak buat bisnes tudung ni, memang ada banyak juga benda yang perlu kita tahu.
  • Di mana nak cari supplier?
  • Apa tudung yang disukai oleh pasaran?
  • Kain jenis apa yang mahu digunakan?
  • Mana nak cari tukang jahit?
  • Berapa harga nak letak?
  • Macam mana nak ambil gambar yang menarik?
  • Kat mana nak jual?
  • Macam mana nak buat ayat iklan?
  • Macam mana nak tahu apa tudung yang pelanggan suka?
  • Dan macam-macam lagi perkara dan persoalan yang muncul!

Kami ingin berkongsi dengan anda 2 buah Ebook Rahsia Bisnes Tudung melalui pengalaman sebenar penjual tudung yang bermula dari bawah sehingga berjaya, bagaimana untuk bermula, dimana mencari supplier, cara mencari pelanggan, ambil gambar, buat ayat iklan dan pelbagai lagi pengalaman serta tips berkaitan bisnes tudung.

Anda akan diajar step-by-step, bagaimana cara membuat persediaan serta strategi di dalam menghasilkan keuntungan sebanyak RM15,000 sebulan.

Malah, mungkin lebih baik dan lebih banyak lagi keuntungan yang akan anda perolehi!

Ebook Kedua pula, akan memfokuskan kepada langkah-langkah menghasilkan tudung jenama sendiri!

Dalam ebook ini, 4 senarai utama yang perlu anda ketahui dan uruskan apabila mahu menghasilkan tudung jenama sendiri! Setiap perkara tersebut, akan dijelaskan secara terperinci.

Malah, maklumat supplier yang boleh anda gunakan apabila mahu menghasilkan tudung jenama sendiri.

Supplier-supplier ini adalah supplier yang boleh dipercayai malah, banyak juga jenama tudung besar seperti Neelofar Hijab, Calaqisya, Apple Scarf dan banyak lagi, turut menggunakan suplier ini.

In Sha' Allah, anda pasti mampu menjual beratus-ratus, bahkan beribu-ribu helai tudung kelak!

Anda Berminat Nak Buat Bisnes Tudung Dan Untung Besar Walaupun Tanpa Premis!?

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-SENTIASAPANAS.COM

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon