Saturday, April 21, 2018

1001 Senarai Laman Web Membeli Belah Shopping Online Terbaik Di Malaysia 2023


Tiada yang lebih menggembirakan selain daripada melihat tawaran-tawaran hebat ketika membeli-belah atau shopping secara online bagi mendapatkan harga yang sangat murah dan berpatutan bagi anda pada bila-bila sahaja.

1001 Laman Web Shopping Online Terbaik Di Malaysia 2018

Semuanya kini hanya dihujung jari dan paling penting adalah untuk mendapatkan tawaran terbaik apabila anda shopping online.

Berikut adalah senarai laman web membeli belah dan shopping online pilihan terbaik di Malaysia sepanjang tahun 2020 ini.

1. BABY, KIDS ONLINE STORE

Senarai laman web yang menjual barangan baby murah termasuk barangan kanak kanak kecil dan bayi pada kualiti dan harga murah dan terbaik.

2. HIJAB ONLINE

Menawarkan model pakaian moden muslim dan muslimah terbaharu dan murah secara online.

3. FESYEN, BEG, PAKAIAN, KASUT WANITA & PRODUK KECANTIKAN

Laman web e-dagang yang menawarkan penjualan pakaian terbaru, produk penjagaan kulit dan kecantikan pada harga yang sangat murah dengan tawaran diskaun setiap hari untuk anda.

4. MAKANAN, MINUMAN KESIHATAN

5. GAMES

6. PERKHIDMATAN PENGGUNA

Laman web yang menawarkan pelbagai jenis produk termasuklah peralatan rumah, barangan-barangan elektronik, barangan-barangan fesyen, makanan kesihatan tambahan, produk-produk kecantikan, permainan kanak-kanak, peralatan sukan, dan pelbagai lagi dengan potongan harga istimewa.

7. SMARTPHONE, KAMERA DAN GAJET

Laman web online yang khusus menjual pelbagai jenis smartphone, kamera dan gajet di Malaysia pada harga yang sangat berpatutan dengan kualiti tinggi.

8. PERCETAKAN, PERKHIDMATAN ONLINE

Anda boleh cetak apa sahaja, dari kad ucapan, kalendar, halaman mewarna, dan banyak lagi secara percuma.

Laman web ini juga boleh membantu ibu bapa dengan anak yang masih kecil kerana ia turut menyediakan aktiviti serta permainan yang boleh dicetak.

9. PERKAHWINAN

Laman web online tentang alam perkahwinan yang menawarkan produk dan perkhidmatan untuk majlis pertunangan, akad nikah, berinai dan bersanding.

10. TRAVEL, TIKET

Senarai laman web yang menawarkan info dan pakej-pakej pelancongan diseluruh dunia pada harga yang berpatutan.

11. KUPON, DISKAUN & TAWARAN

Dari baucer restoran serta diskaun untuk pemeriksaan kesihatan, laman web ini menawarkan potongan harga serta tawaran-tawaran hebat.

Diskaun dan tawaran yang diberikan dikemaskini setiap hari, jadi anda pasti akan menemui sesuatu yang menepati citarasa serta bajet anda.

12. PENGINAPAN

Laman web ini membantu anda untuk mencari kediaman ketika bercuti di seluruh dunia pada harga yang berpatutan. Ia seperti homestay, tetapi dengan lebih banyak pilihan kediaman menarik yang anda boleh pilih.

13. KEDAI BUKU ONLINE

Laman web untuk mereka yang suka membaca.

14. MENJUAL BARANGAN BARU & TERPAKAI

Laman web ini membantu anda untuk menjual dan membeli barangan baru atau terpakai dengan harga yang lebih rendah berbanding di kedai.

15. KESIHATAN

Pelbagai produk kesihatan yang ditawarkan secara online.

16. PLATFORM E-DAGANG

Senarai laman web yang menyediakan perkhidmatan platform e-Dagang untuk individu dan syarikat yang mahu menjalankan sendiri platform eCommerce.

17. HAIWAN, BINATANG PELIHARAAN

Laman web online untuk binatang kesayangan anda.

18. INTERNET, KOMUNIKASI, PREPAID, RELOAD

Laman web yang patut anda kunjungi selalu kerana menawarkan pelbagai pakej terutamanya bagi mereka yang sangat taksub dengan dunia online.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-SENTIASAPANAS.COM

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon