Tuesday, February 20, 2018

Konspirasi Penciptaan Penjanaan Graviti UFO


Pada tahun 1989, seorang lelaki yang dikenali sebagai Robert Lazar telah mendedahkan sebuah cerita yang menggemparkan; dia telah direkrut oleh kerajaan Amerika untuk bekerja di sebuah kawasan rahsia Green Lake, Area 51 iaitu sebuah tapak penyelidikan yang lebih dikenali sebagai 'Dreamland'.

Konspirasi Penciptaan Penjanaan Graviti UFO

Lokasi ini sebenarnya terletak di S4, Papoose Lake yang mana beberapa batu dari selatan Groom Lake untuk mempelajari aspek kejuruteraan kapal angkasa makhluk asing.

Di sini ada beberapa anekdot menarik hasil pendedahan Robert Lazar, di mana berkait rapat dengan teori penjanaan graviti dan perjalanan intrabintang.

Penerangan tentang keadaan luaran kapal angkasa

Luaran kapal angkasa (yang dipanggil 'disk') adalah logam yang mana berwarna keluli tahan karat yang tidak dipolish.

Kapal angkasa ini apabila mendarat akan berdiri di atas perutnya (dasar) di mana ia bukan di atas tripod berkaki. Lubang pintu masuk terletak di atas kapal angkasa ini, dengan hanya bahagian bawah pintu menutup di sekeliling mulut tengah kapal angkasa.

Keadaan dalam

Dibahagikan kepada tiga tingkat. Tingkat bawah ialah di mana tiga 'penguat gravity' (gravity amplifiers) dan panduan gelombangnya berada.

Satu reaktor terletak betul-betul di bawah tiga penguat graviti ini pada tingkat yang di tengah-tengah di antara dua tingkat tadi.

Tingkat tengah ini juga adalah tempat bagi konsol kawalan dan kerusi-kerusi, kedua-duanya adalah terlalu kecil bagi seorang lelaki dewasa yang normal.

Dinding pada tingkat tengah terbahagi kepada sekatan-sekatan di mana akan menjadi lutsinar apabila kapal angkasa mula bergerak di mana kita akan dapat melihat ke luar.

Reaktor kapal angkasa ini menggunakan bahan api yang mana tidak terjadi secara semulajadi di bumi.

Bahan api ini adalah super-berat, stabil, element dengan nombor atom 115 dan tidak muncul dalam Jadual Berkala.

Element 115 mempunyai dua kegunaan: pertama ia adalah sumber gelombang graviti yang tidak diketahui oleh saintis bumi, gelombang graviti A.

Kedua ia adalah sumber radiasi anti-zat yang mana direaktifkan untuk menjanakan kuasa.

Gelombang graviti A didapati daripada nukleus element 115 dan sebenarnya melepasi keluar dari perimeter, ukurlilit atom tersebut.

Sistem penggerak kapal angkasa ini menguatkan dan memfokuskan gelombang graviti A ini untuk mengakibatkan ruangmasa membengkok, sepertimana ruangmasa membengkok di dalam medan graviti yang kuat pada Lohong Hitam (Blackhole).

Kemampuan untuk menghalakan graviti untuk mengakibatkan ruangmasa mengherot membenarkan kapal angkasa ini untuk menyeberangi jarak yang luarbiasa jauhnya di dalam ruang masa tanpa bergerak di dalam mod linear pada kelajuan tinggi.

Di dalam reaktor, elemen 115 diubah kepada elemen 116 yang mana tidak begitu stabil dan dengan segera mereputkan pengeluaran anti-zat.

Anti-zat ini direaktifkan dengan unsur bergas yang mana menyebabkan tindakbalas pembinasa, 100 peratus penukaran benda kepada tenaga.

Haba dari tindakbalas ini ditukar kepada tenaga elektrikal melalui satu solid state, mendekati 100 peratus penjana termoelektrik yang efisien. Ini adalah tenaga yang digunakan untuk menguatkan gelombang graviti A.

Mod pengembaraan ini adalah satu dari dua cara daya penggerak yang digunakan kapal angkasa ini.

Di dalam mod ini, penguat graviti kapal angkasa adalah sebuah 'konfigurasi delta' dan berdenyut secara berturutan di dalam bentuk putaran.

Gelombang graviti A adalah sangat kuat dan berkuasa dan hanya punca graviti ini mengakibatkan herotan ruangmasa sama seperti yang terjadi pada Lohong Hitam!

Mod yang lain adalah 'konfigurasi omicron' dan ia digunakan bagi julat perjalanan yang dekat mendekati punca graviti seperti planet atau bintang.

Bilamana sebuah kapal angkasa ini bergerak mendekati punca graviti yang lain, seperti bumi, gelombang graviti ini, yang mana disebarkan di sebelah luar dari kapal angkasa ini, adalah anjakan perubahan kepada gelombang graviti B, yang mana disebar di sebelah luar dari bumi dan ini mencipta satu daya angkat.

Penguat graviti kapal angkasa ini boleh menghala secara bebas dan ia didenyutkan dan tidak diam terus-menerus.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: generasi-khairol

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon