Thursday, August 31, 2017

Memahami Urut Zahir Dan Batin Suami Isteri


Ramai dikalangan mereka yang telah mendirikan rumahtangga tidak memahami kesempurnaan urutan batin iaitu ransangan urutan diantara anggota jimak lelaki dan isteri unyuk memperolehi nafkah batin.

Urut Zahir Batin

Selain untuk memperolehi zuriat, jimak atau bersenggama diantara suami isteri adalah untuk membina kesihatan dan mencegah penyakit.

Oleh itu pasangan suami isteri akan terus bersenggama walau pun isteri telah mengandung. Pada pasangan yang subur untuk mengandungkan (bunting) isteri cukup hanya sekali bersenggama.

Pasangan suami isteri yang tidak puas dengan kesempurnaan urutan batin pasangan masing masing sering mencari perkhidmatan urutan batin dari pelacur wanita atau lelaki yang di sebut gigolo.

Kehebatan urutan batin pelacur profesional dengan ransangan urutan jilatan api asmara, belaian selembut sutera, gosokan yang mengilu rasa, cengkaman yang menusuk kalbu serta ayunan yang menggelora jiwa adalah sukar ditandingi urutan batin pasangan suami isteri yang amatur kerana tidak mempelajari dan memiliki pengetahuan seni urut batin.

Jika kesempurnaan urutan zahir yang pertama adalah meransang urat saraf, kedua mencuci darah daging, ketiga melega pernafasan dan keempat mengimbang tubuh badan, seperti mana yang wajib dilakukan dengan sempurna ketika mandi wajib.

Kesempurnaan urutan batin pula adalah, yang pertama mengawan, kedua bersetubuh, ketiga persenyawaan dan keempat bersatu diantara pasangan suami isteri ketika jimak.

Persoalannya, sejauh manakah kita telah menyempurnakan urutan zahir dan batin yang dituntut oleh agama untuk membina kesihatan dan mencegah segala penyakit zahir dan batin?

Maksud mengawan dari perkataan kawan, kawan adalah kerana benda, maka kawin pun kerana benda, oleh itu pengetahuan memilih pasangan yang baik benda atau barangnya sebelum dikahwini sangat penting untuk memperolehi kepuasan nafkah batin.

Sejauh manakah pasangan suami isteri telah bersedia menentukan kesempurnaan kekuatan 'senjata' masing-masing sebelum mendirikan rumahtangga untuk melakukan urutan batin (bersenggama).

Maksud bersetubuh pula bersatu tubuh, oleh itu pasangan yang 'cocok' perlu dipilih agar boleh disetubuhi atau secocok.

Kesempurnaan tenaga dan kesihatan tubuh badan juga perlu untuk persetubuhan yang sempurna.

Penyakit dan kesihatan pasangan akan berpindah kepada kita ketika bersetubuh. Bersetubuh memerlukan kekuatan urat saraf, kelancaran darah, kesegaran pernafasan dan kecergasan tenaga tubuh.

Persenyawaan hanya berlaku setelah pasangan suami isteri bersetubuh hingga separuh nyawa. Jika masing masing tinggal separuh nyawa barulah mereka boleh berkongsi satu nyawa.

Oleh itu, persenyawaan memerlukan nafas yang panjang agar tidak mudah mengalami kelemasan atau karam dalam gelombang lautan asmara.

Kesempurnaan jimak diantara suami isteri hanya mengalami kesempurnaan dan beroleh kesejahteraan setelah mereka bersatu benda, besatu tubuh dan bersatu nyawa.

Hanya pasangan yang berjaya bersatu benda, tubuh dan nyawa sahaja dapat mengecapi nikmat senggama atau jimak yang sempurna yang tidak terucap kerana tiada kata seindah bahasa untuk menyatakannya.

Pasangan suami isteri yang tidak berjaya bersatu ketika bersenggama cumalah sekadar beradu, kesannya mereka akan menggalami sakit tuan dan puan bermula dengan penyakit lemah tenaga batin, seperti masalah patah tandan bagi kaum lelaki dan keputihan atau 'kekeringan' yang dialami wanita.

Lebih malang lagi bila mereka menggunakan pelbagai ubat dan alat rangsangan seks untuk beradu.

Peraduan yang sedemikian bukan sahaja boleh meruntuhkan katil malah rumahtangga.

BACA INI JUGA:

sumber: sifuliterapi

1 comment

  1. kadang terlalu letih n mengantuk sampai hilang keinginan nak bersetubuh.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon