Monday, March 20, 2017

Video Ngeri Besi Cerucuk Pagar Tertusuk Punggung!

Seorang lelaki di China berdepan detik cemas apabila punggungnya tertusuk besi tajam pagar setelah terjatuh ketika melakukan pemasangan penghawa dingin.

Ngeri Besi Tertusuk Punggung

Menurut laman sosial Weibo milik anggota bomba Shanxi, insiden tersebut berlaku di Taman Perindustrian Xi’an wilayah Shaanxi pada 16 Mac lalu.

Jelas laman itu, mangsa yang tidak didedahkan identitinya merupakan pekerja yang ditugaskan untuk memasang unit penghawa dingin di level dua di tapak perindustrian tersebut.

Mangsa difahamkan terlepas cengkaman ketika memasang penghawa dingin tersebut sebelum terjatuh di atas dua bucu tajam besi pagar di bawahnya.

Menerusi klip berdurasi kurang satu minit itu memperlihatkan beberapa anggota penyelamat menahan badan mangsa sementara rakannya yang lain memotong sebahagian kecil pagar besi itu.

Ngeri Besi Tertusuk Punggung

Mangsa kedengaran menjerit kerana tidak dapat menahan kesakitan ketika anggota penyelamat cuba memotong batang besi itu sebelum membawanya ke hospital berdekatan untuk menjalani pembedahan.

Difahamkan mangsa kini dalam proses penyembuhan di hospital tempatnya dirawat dan anda boleh tonton videonya di YouTube.

BACA INI JUGA: Mata Nyaris Buta Tercucuk Lidi Sosej Panggang

sumber: mynewshub

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon