Friday, January 06, 2017

Suami Coco, 'Datuk' Azrin Anas Pengasas Skim Penipuan Pelaburan Emas Pegasus Bullion?


Instafamous yang popular gara-gara pelat mat sallehnya, Coco telah pun selamat bergelar isteri kepada lelaki pilihannya, Azrin Anas, Ahad lalu.

Coco - Azrin Anas

Dan selepas Coco mendirikan rumah tangga dengan suaminya yang dikenali sebagai Azrin Anas dan telah menjadi isteri kedua, pasangan ini telah mula dikecam oleh netizen.

Rata-rata netizen agak marah dengan tindakan Azrin berkahwin dengan Coco, sedangkan isteri pertama beliau didakwa sedang sarat hamil anak pertama mereka.

Ada beberapa pihak telah mula menjadi ‘penyiasat’ untuk mendedahkan perkara yang sebenar. Coco atau nama sebenarnya Marshairah Ismail yang mula viral selepas videonya bercakap pelat Mat Salleh yang agak ‘pelik’ telah menjadi bualan netizen.

Semenjak itu, populariti Coco semakin meningkat hari demi hari dan kini telah bergelar instafamous.

Dek kerana populariti ‘sekelip mata’ yang dimilliki oleh Coco ini, ada pihak mendakwa Azrin telah cuba untuk mengambil kesempatan atas populariti yang dimiliki isterinya itu.

Azrin yang didakwa menggunakan gelaran 'Datuk' palsu, merupakan bekas kepala besar skim penipuan ‘Pelaburan Emas PEGASUS BULLION’ dan ‘Pelaburan Forex GT NETWORK’.

Menurut laporan oleh unit Military Intelligence, Section 6 (Mi6), Azrin telah melarikan diri ke London dan menetap di sana semenjak skim ‘Pegasus Bullion telah ditutup sekitar tahun 2014-2015 lalu.

Kini, Azrin telah kembali semula ke Malaysia untuk berkahwin dengan Coco dan menjadikan wanita itu sebagai isteri keduanya.

Tujuan sebenar Azrin berkahwin dengan Coco hanyalah untuk mendapatkan marketing murahan dan membantu melariskan jualan skim penipuannya yang terbaru.

Lihat sahaja populariti yang telah dikecapi oleh Azrin apabila mendirikan rumah tangga dengan Coco?

Walaupun dikritik oleh netizen tetapi Azrin sudah mula mendapat nama dan dikenali oleh orang ramai. Azrin juga dikatakan bakal mewujudkan skim baru yang diberi nama BTCPIPS iaitu skim pelaburan berasaskan Bitcoin.

Sementara itu, Coco juga sudah mula dilihat mempromosikan skim pelaburan berasaskan Bircoin di akaun Instagramnya.

Untuk pengetahuan semua, Azrin ini bukan juruterbang tetapi hanyalah bekas juruterbang.

BACA INI JUGA: Oksana Neveselaya Guru Matematik Paling Cantik Di Dunia!

Sumber: utaranews

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon