Wednesday, January 25, 2017

Rawatan Paling Pelik Menggunakan Lidah

Loading...

Seorang wanita yang berasal dari Bosnia memiliki kelebihan merawat yang tidak dimiliki oleh sesiapa pun di dunia ini dengan menggunakan lidahnya.

Lidah

Kelebihan merawat dengan cara yang pelik ini dimiliki seorang nenek bernama Have Cebic ini boleh menyembuhkan penyakit mata hanya dengan menggunakan lidahnya.

Wanita yang berusia 80 tahun ini mengaku boleh menyembuhkan semua jenis sakit mata yang dialami oleh pesakit hanya dengan satu jilatan sahaja.

Have Cebic mengakui sudah menjalankan kaedah rawatan pelik ini selama 40 tahun dan mendakwa sudah menyembuhkan ramai pesakit yang mengalami penyakit mata seperti mata bengkak, infeksi konjungtivitis, mata kering, sehinggalah penyakit katarak.

Rawatan

Untuk mencegah jangkitan selepas merawat mata pesakitnya, Have Cebic akan mencuci lidahnya dengan menggunakan alkohol untuk membunuh kuman.

Sejak kecil, Have Cebic sudah mengetahui kelebihan lidahnya. Pada mulanya dia hanya menyembuhkan penyakit mata yang dideritai saudaranya dengan jilatan lidahnya.

Selepas dijilat oleh Have Cebic ketika dia masih kecil, mata saudaranya itu sembuh dan kembali normal.

Sejak itulah Have Cebic mengetahui kehebatan lidahnya dan turut cuba melakukan penyembuhann pada penyakti mata yang lebih teruk.

Have Cebic

Sejak saat itu, Have Cebic membantu ramai orang yang mengalami sakit mata.

Malah, penyakit mata yang tidak boleh disembuhkan oleh doktor juga boleh disembuhkan hanya dengan satu jilatan oleh Have Cebic.

Selama menjalankan rawatan ini, Have Cebic tidak pernah menentukan bayaran untuk sekali rawatan.

Dia ikhlas apabila merawat sesiapa dan ada pesakit yang hanya membayarnya mengikut kemampuan mereka.

Have Cebic

Have Cebic berharap setelah dia meninggal dunia, lidahnya akan dipotong dan digunakan untuk menyembuhkan penyakit mata yang diderita oleh semua orang.

BACA INI JUGA: Tujahan Lidah Sesumpah Terpantas Di Dunia

Sumber: zamrispoon

1 comments so far

Fuhh... mcm2 kehebatan Allah kurniakan pada manusia ni, antaranya yg mcm ni kan..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon