Apr 22, 2016

Emma Maembong Hilang 3 Juta Followers Instagram Kena Hack!

Laman sosial selebriti dan instafamous digodam oleh pihak tidak bertanggungjawab dilihat semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini.

Emma Maembong Instagram

Terbaharu, menimpa kepada pelakon jelita Emma Maembong yang kehilangan lebih tiga juta pengikut dalam Instagram apabila akaun laman sosialnya itu digodam, tiga hari lalu.

Akibat kejadian itu, Emma terpaksa membuka akaun Instagram baharu dengan menggunakan nama @emma_maembong official.

Mengulas hal itu, Emma atau nama sebenarnya, Fatimah Rohani Ismail, 24, memberitahu dia sebenarnya kesal apabila akaun Instagram yang menjadi tempat menyimpat memori hilang begitu sahaja.

“Terkejut sehingga lidah saya kelu tak tahu nak cakap apa. Saya sedih sangat kerana Instagram saya itu menyimpan seribu satu memori yang tidak dapat dicari kembali.

“Saya hanya menyedarinya apabila bangun pagi dan mendapat e-mel berhubung perkara ini. Namun, saya reda dan membuat keputusan untuk tampil dengan akaun Instagram baharu.

Emma Maembong

“Bukan itu saja, ada yang ambil kesempatan dengan mewujudkan beberapa akaun palsu. Saya tidak mahu ada peminat yang tertipu dan ingin menegaskan akaun baharu rasmi saya ialah @emma_maembongofficial,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Emma kini sedang menjalani penggambaran filem Kimchi Untuk Awak arahan Michael Ang.

BACA INI JUGA: 7 Penggodam Paling 'Hebat' Di Dunia!

Sumber: Mynewshub.cc

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon