Feb 16, 2016

Donald Trump Mengamuk Disamakan Dengan Badut

Surat khabar The New York Daily News, melaporkan kemenangan calon presiden daripada Parti Republik Donald Trump, di New Hampshire sebagai 'kebangkitan mereka yang mati otak' dengan wajah Trump 'diwarnakan wajah badut'.

Donald Trump

Dengan kapsyen gambar "sang badut bangkit dengan kemenangan di NH sementara para zombie tanpa otak datang berduyun-duyun".

Sementara itu, menurut laporan USA Today, Trump segera menyerang balik surat khabar itu ketikamana dia diwawancara dengan televisyen Fox News dengan menyebutnya sebagai 'surat khabar yang gagal' dan 'akan segera ditutup, saya sangat yakin.'

Dan seperti yang sangat sering dilakukannya, jutawan itu menggunakan akaun Twitternyar untuk meneruskan serangan ke NY Daily News serta pemiliknya Mort Zuckerman. Dan entah kenapa Trump juga menyerang media lain, Politico.

Trump menyebut surat khabar itu dalam kondisi tidak mempunyai wang, banyak berhutang, beritanya sampah, tidak punya kredibiliti, dan tidak ada orang yang mahu beli.

Namun belum jelas kenapa Trump belum menyerang The Huffington Post, yang menyebutnya sebagai orang yang rasis, seksis, dan xenophobia.

BACA INI JUGA: Misteri Patung Badut

Sumber: Sinarharian.com.my

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

2 comments

Dulu beliau ni antara usahawan yg saya kagum jugalah... tapi sejak2 nampak pendirian dia ttg Islam terus hilang kagum tu. Tak kiralah agama apa pun.. bab agama ni jngn nak cemuh2...

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon