Monday, December 07, 2015

World Class Coffee, Hadiah Blogger Etuza


Sangat terkejut petang ini apabila secara tiba-tiba seorang blogger yang sedang meningkat naik dari daerah Keningau tiba-tiba datang menyerahkan sendiri bungkusan hadiah yang dimenangi!

Hadiah+Cikgu+Etuza

Hadiah berupa 5 in 1 Premix Instant Coffee with Ginseng and Ginkgo Biloba Extract produk Elken, dengan World Class Coffee pada 'cop mohor' dihulur tangan oleh blogger ini yang lebih dikenali sebagai Cikgu Etuza dan blognya madey.blogspot.my.

Saya sebenarnya salah seorang diantara ramai blogger yang sangat bertuah kerana berjaya memenangi hadiah Komen Unggul Nov 2015 dari blogger yang sangat pemurah ini.

Hadiah+Blogger+Etuza [2]

Jadi, kalau nak tahu apa kelebihan produk ini dan banyak lagi barangan serta produk sihat yang amat bermanfaat, jangan lupa bertandang ke blog Cikgu Etuza.

Cikgu+Etuza

Juga, kalau nak menang pelbagai hadiah percuma dari blogger Cikgu Etuza, cepat-cepatlah datang berkunjung ke blog beliau, ada segmen sedang berlangsung. Siapa tau rezeki datang menyinggah..

Semoga semakin bertambah rezeki blogger Cikgu Etuza, terima kasih yaa..

BACA INI JUGA: Blog Terbaik Malaysia November 2015

-SENTIASAPANAS.COM

4 comments

  1. Asalam SP..subahanallah..tak tau nak cakap apa...terharu sangat, pengahrgaan membesarkan blog saya di laman SP.
    Hari ini amat2 sibuk..dari jam 10. 00 pagi hingga jam 5.00 petang huuu! amat banyak urusan ..alhamdulillah niat dan tekad akhirnya sampai juga hadiah tu ke tangan SP.cuma tak sempat duduk semeja.Orang rumah tengah tumggu balik..dari pagi hingga petang.Apa yang ada ikhlas ..terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masa dan kelapangan boleh la 'mengeteh' kan cikgu etuza..:)

      Delete
  2. belum blogwalking ni...inshaallah akan terjah blog lain pula

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..moga murah rezeki selalu

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon