Tuesday, April 07, 2015

Pelawak Popular Kantoi Hantar Mesej Lucah Goda Gadis


Beberapa lari lalu, melalui laporan sebuah akhbar tempatan, seorang wanita mendedahkan perangai ‘hidung belang’ seorang lelaki yang didakwanya gemar memperdaya golongan hawa.

Gadis-cantik
Gambar hiasan.

Tak cukup dengan pengakuan tersebut, seorang lagi wanita tampil membuat tuduhan sama terhadap empunya diri yang dikatakan menghantar banyak mesej lucah serta meminta gambar bogel!

Bukan omong kosong, kedua-dua mangsa turut menunjukkan perbualannya dengan pelawak tersebut sebagai bukti terhadap dakwaan yang dibuat.

Dalam laporan Berita Harian, mangsa terbaru pelawak tersebut berkata, dia sering diganggu dengan mesej-mesej ‘nakal’ walaupun telah memaklumkan bahawa dirinya sudah memiliki teman lelaki.

Foto-foto di bawah merupakan antara mesej yang dihantar pelawak tersebut terhadap kedua-dua gadis.

Pelawak-Terkenal-Melucah [2]
Pelawak-Terkenal-Melucah [3]
Pelawak-Terkenal-Melucah [4]

Memetik kenyataan mangsa pertama yang membuat pendedahan, dia mengambil keputusan itu atas tujuan untuk mengelakkan wanita lain dari terus-terusan menjadi mangsa individu tersebut.

Ujarnya, “Bukan saya seorang saja yang diperdaya serta ditipu oleh lelaki itu. Ketika melepak bersama kawan-kawan, saya terkejut kerana pelawak itu juga cuba untuk mengurat mereka.

“Ini bukannya tuduhan melulu kerana saya berani tampil membuat pengakuan berdasarkan bukti yang ada pada saya. Helah yang digunakan sama saja iaitu dengan meminta gambar bogel serta mahu berborak secara video call.

“Beliau pandai berdrama membuat muka sedih meminta simpati dengan pelbagai kenyataan yang dibuat olehnya.

Bukan setiap wanita murah dan termakan janji manis dengan begitu mudah. Saya harap dia segera berhenti membuat kerja bodoh sebelum jatuh kerana perangai buruknya sendiri.”

Pelawak-Terkenal-Melucah [5]
Pelawak-Terkenal-Melucah [6]
Pelawak-Terkenal-Melucah [7]
Pelawak-Terkenal-Melucah [8]
Pelawak-Terkenal-Melucah [9]

Buat si pelawak yang dimaksudkan, sepandai-pandai tupai melompatpun, pastinya jatuh ke tanah jua. Jadi, ada baiknya anda hentikan sikap ‘buaya’ anda itu sebelum pintu rezeki dalam bidang seni terus tertutup rapat.

BACA INI JUGA: Bila Pelajar Tiru Aksi Porno, Di Mana Silap Kita?

Sumber: Mynewshub.cc

3 comments

  1. Isk....waktu mesej tu...kena panahan petir baru tahu...
    Gatal sangat...pergi kahwin...huhu...
    Mesej perempuan tu macam dia layan je..huhuhu...

    ReplyDelete
  2. Kalo nak tau sapa orgnya, sila baca komen dlm Oh Bulan. Bukan Tauke Jambu

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon