Feb 17, 2015

PANAS! Gambar Nora Danish Dalam Video Pengganas ISIS Malaysia 69!

Berikutan penyebaran video kumpulan Pengganas ala ISIS yang diberi nama Anak Muda Malaysia yang terdapat gambar aktres jelita, Nora Danish, satu laporan polis akan dilakukan oleh aktres jelita tersebut.

Nora-Danish-ISIS-Malaysia-69

Di dalam video tersebut, pengganas Anak Muda Malaysia yang menggunakan ID – Isis Malaysia 69 itu telah mengugut akan menyerang mahkamah pada pukul 11.30 rabu ini.

“Berita ini saya dengar melalui rakan tengah hari tadi. Saya sendiri sudah menonton video berkenaan. Jelas mereka tidak menyebut nama saya.

“Malah perkara yang dibualkan juga tiada kena mengena dengan saya” ujarnya memetik laporan Berita Harian.

Menurutnya ekoran penyebaran video klip tersebut, pihak akan membuta laporan polis bagi mengelakkan seberang kemungkinan.

“Cuma kelihatan di dalam video itu gambar saya dipegang oleh mereka. Saya tak mahu komen lebih-lebih.

“Apa yang saya boleh katakan saya akan buat laporan polis sekejap lagi,” katanya lagi.

Terdahulu kumpulan yang menggelarkan diri sebagai Anak Muda Malaysia mengugut untuk mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan dengan menyerang mahkamah pada 11.30 malam, Rabu ini.

Di dalam sebuah rakaman video berdurasi 1:01 minit itu, empat lelaki bertopeng tersebut memberi amaran akan mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan mahkamah dengan membakar mercun.

Dengan berlatarkan bendera Malaysia, empat orang individu itu berbaju hitam dan turut menutup muka dengan topeng hitam sambil memberitahu ‘perjuangan’ mereka baru sahaja bermula disusuli dengan kata-kata cacian terhadap demokrasi.

Dalam keterangan video itu, empat individu tersebut juga didapati menghasut anak muda seluruh Malaysia supaya bersama perjuangan kumpulan tersebut.

Tindakan empat individu tersebut menyerupai video ugutan yang pernah dilakukan oleh para pemberontak di timur tengah.

BACA INI JUGA: 5 Fakta Kenapa Bangsa Yahudi WAJIB Di HAPUSKAN!

Sumber:
http://beritapantas92.blogspot.com/2015/02/video-isis-malaysia-69-nora-danish-buat.html

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

10 comments

Apasal la diaorang guna gambar Nora Danish ni kan. Bahaya betul kumpulan ni.

Pening juga kalau jadi orang yang cun ni

makin menghuni saja ya kang golongan ISIS ini

Oh..please lah...nie video TROLL ajer nie...bukannyer betul pun...sebenarnye dieorg nie menganjingkan pihak polis ajer...nak letup kan mercun kat mahkamah...kan malam dieorg nak letupkan mercun tu malam tahun baru cina...and then gambar Nora Danish tu sajer jer dieorg buat sebab Nora Danish tu kan cun...

Peminat Dora Danish lah tu... Kelakar jugalah, ingatkan nak ugut Nora Danish...hehe

Peminat tegar Nora Danish agaknya..huhu

Wajah cantik pun susah juga kan..hehe

Masalahnya, gambar cun Nora Danish pun diorang trollkan jugak..alala

Memang famous satu dunia Nora kali ni..inikalilah..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon