Feb 25, 2015

Bagaimanakah Rupa Bangunan Di Planet Makhluk Asing?

Jika benar makhluk asing wujud, tentu mereka telah jauh lebih maju daripada manusia. Tentu bangunan mereka lebih tinggi serta hebat berbanding apa yang manusia miliki di bumi.

Makhluk asing

Apa yang anehnya, tidak ada seorang saksi pun yang menceritakan mereka melihat bangunan-bangunan pencakar langit.

Semua bangunan yang ditemui di planet asing adalah, sama ada berbentuk piramid, kubah, bulat, empat segi dan ada yang seperti diperbuat daripada kepingan batu dan sebagainya. Semua bangunan tingginya tidak lebih daripada tiga tingkat!

Saksi yang berpeluang melawat ke planet asing melaporkan, mereka ada melihat manusia tinggal disana. Walaubagaimanapun, mereka tidak dibawa untuk berbual dengan manusia ini.

Terdapat 10 saksi yang pernah melaporkan keadaan misteri ini. (Baca: Meet 10 People Who Say They’ve Been Abducted By Aliens - http://www.businessinsider.my/alien-abductees-portraits-2014-8/?op=1)

Dikatakan, persekitaran di planet-planet makhluk asing selain dari tanah tandus, terdapat juga planet yang mempunyai tasik, sungai, flora serta fauna.

Saksi juga melihat haiwan-haiwan ganjil yang tidak ditemui di dunia. Bunga-bunga di sana juga tidak sama seperti yang ditanam di bumi. Di sana juga hutan serta pohon-pohon yang banyak.

Bangunan Makhluk asing
Gambar hiasan.

Bandaraya disana juga sangat teratur serta bersih. Ada kota yang terdiri daripada piramid yang diperbuat seperti kristal, ada yang diperbuat seperti kristal dan ada yang diperbuat daripada kaca.

Selain itu, ada pohon-pohon serta tanaman di dalam bandar. Juga terdapat kenderaan yang jauh berbeza bentuknya dari yang wujud di dunia.

Walaupun bandaraya besar, namun bangunannya rendah. Ada bandar yang cantik dan semuanya berwarna putih. Ada juga bandaraya yang semuanya berwarna merah.

Manusia tentu terpegun jika dapat melihat keindahan serta suasana bandaraya di planet makhluk asing. Tapi malangnya, jarak perjalanan untuk ke sana sangat jauh. Manusia belum memiliki teknologi angkasa yang mampu sampai ke situ.

Cerita-cerita daripada manusia yang berpeluang melawat ke sana adalah gambaran paling dekat yang kita boleh perolehi buat masa ini.

Jika National Geographic berpeluang untuk ke sana dan membuat penggambaran, tentu ia sesuatu yang hebat. Tetapi ini hanyalah satu khayalan. Walaupun begitu, realitinya sudah ada manusia yang telah sampai ke planet asing dan mereka bukanlah angkasawan.

Kapal Makhluk asing

Persoalannya, kenapa makhluk asing membawa manusia untuk melihat angkasa serta planet mereka?

Jawapannya mungkin terkandung dalam ungkapan dari salah satu makhluk asing pada seorang saksi - "Kami ingin menunjukkan pada anda potensi yang ada pada bangsa manusia".

Ini bermaksud, jika manusia menjaga moralnya dan tidak memusnahkan planet Bumi dengan peperangan serta merosakkan ekologi den persekitarannya, satu hari nanti manusia mungkin mampu meneroka angkasa lepas seperti mereka.

BACA INI JUGA: Makhluk Asing Paling Terkenal Filem Hollywood

-Sentiasapanas.com

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

4 comments

kat malaysia ni pun dah banyak dah makhluk asing sebenarnya..

makhluk asing@pendatang asing

Tak mustahil makhluk asing ni wujud sptmana wujudnya kita...

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon