Wednesday, December 31, 2014

Nahas QZ8501 Diramal 13 Hari Sebelum Kejadian!


Teori Konspirasi QZ8501. Misteri seorang pengguna forum dari China 'meramalkan' sebuah pesawat AirAsia akan hilang 13 hari sebelum pesawat AirAsia QZ8501 dilaporkan jatuh ke laut benar-benar menimbulkan banyak persoalan.

Konspirasi QZ8501

Menerusi ramalan tersebut, dia memberi amaran kepada syarikat penerbangan bahawa sebuah pesawat lagi sedang menjadi sasaran oleh kumpulan yang digelarnya Black Hand.

Ahli forum itu menyatakan:

International Black Hand and the Malaysia Airlines MH370 Malaysia Airlines MH17 after the hijacking and shot down, as the world’s sixth-largest airline Ma Hangji this collapse, in a lethargic state now, the big black hand again targeted in AirAsia, as always, you must destroy the AirAsia as part of Malaysia’s AirAsia also in view of the Black Hand forces too powerful, too vicious heart, suggested that the Chinese passenger travel, away from AirAsia, do not become a victim of another MH370. Baca disini.

Diceritakan kembali oleh seorang pengguna Reddit bernama lolrus_bukkit, peringatan pengguna forum itu jelas isinya. Ada pihak yang telah menjatuhkan MH370 juga sedang 'menggangu' MAS keseluruhannya, dan kini giliran AirAsia!

Tujuannya adalah untuk menghancurkan industri penerbangan Malaysia!

Pos original di forum China tersebut, bertarikh 15 Disember 2014 dan banyak komentar yang mengatakan bahawa LandLord mengarut dan gila.

LandLord berterusan memberikan peringatan, berhenti beberapa hari kemudian hingga tidak ada lagi pos baru, kemudian terjadilah kejadian jatuhnya pesawat AirAsia QZ8501!

Ada yang berpendapat, LandLord ialah seorang perisik atau individu penting yang mendapat maklumat berkenaan serangan yang bakal berlaku.

Black hand, (metafora untuk sebuah organisasi rahsia yang melakukan perbuatan jahat di sebalik tabir) telah 'menjahanamkan' MH370 dan MH17.

Kejadian ini sudah cukup untuk melumpuhkan salah satu syarikat penerbangan terbesar di Asia, Malaysia Airline. Sekarang, Black Hand sedang mensasarkan AirAsia yang juga milik Malaysia.

Persoalannya, jika ketiga-tiga kejadian (MH370, MH17 dan QZ8501) ada hubung kait, maka tangan jahat mana yang terbabit dalam konspirasi yang begitu besar?

Individu, syarikat dan negara manakah yang akan mendapat manfaat besar dengan tumbangnya MAS dan AirAsia?

Sungguh menakutkan jika ada pihak mampu berbuat demikian dan pihak itu tidak dapat dikenal-pasti.

Atau wujud tekanan balik tabir ke atas kerajaan Malaysia untuk tunduk kepada kemahuan negara kuasa besar tertentu?

Jadi, jika anda menyatakan bahawa teori konspirasi diatas adalah mengarut, KAMI rasa TIDAK!

BACA INI JUGA: Segitiga Bermuda, Misteri Kehilangan Flight 19

-SENTIASAPANAS.COM

7 comments

  1. segalanya kita serahkan kepada Allah ya, apapun pasti ada sebab ...pelbagai sebab boleh dinyatakan tetapi siap lah kita ni..takziah kepada yang menjadi mangsa...

    ReplyDelete
  2. tetapi siapa kita ni...( pembetulan)

    ReplyDelete
  3. Takutnya...
    Hopefully kita tidak terus menjadi 'sasaran'
    Selamat tahun baru SP :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Malaysia diselamatkan daripada tangan-tangan jahat. Selamat Tahun Baru Fidah, semoga tahun baru masihi bakal membawa suasana yang lebih baik untuk semua..Amiin..

      Delete
  4. Kita hanya mampu berdoa agar Allah sentiasa melindungi kita semua dari rancangan jahat tangan2 tersembunyi ini... Semoga Allah sentiasa melindungi... aamiin..

    ReplyDelete

  5. Saya selalu menjelajahi Internet untuk informasi baru dan belajar

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon