Nov 27, 2014

Karisma Kapoor Sombong!

Sedari dulu lagi telah dikhabarkan bahawa superstar-superstar Bollywood ni ada karakter semacam iaitu suka berlagak diva atau dalam erti kata lain sombong dan tak mesra peminat.

Karisma-Kapoor

Namun, tidak dinafikan ramai di kalangan peminat tempatan meminati serta menggilai bintang Bollywood yang semuanya serba kacak dan cantik-cantik belaka.

Malah, penyanyi Farhan Azizan turut mengakui seorang pelakon Bollywood popular, Karisma Kapoor yang sempat ditemuinya dalam satu majlis baru-baru ini sangat sombong sampaikan tidak mahu bersalam dengan tetamu yang hadir pada acara keraian itu.

(Baca: 10 Wanita Paling Hot 2014 Pilihan Majalah Maxim)

“Adatlah kalau bintang luar diagung-agungkan di negara kita. Sedangkan mereka seperti memijak kepala kita saja. Tapi dia masih mampu tersenyum di depan tetamu dan melayan permintaan untuk bergambar.

“Cuma satu yang saya perhatikan dia memang tak bersalam dengan orang di acara itu. Benar kalau dia dianggap Tuhan di negaranya sendiri tetapi di negara kita dia tidak dianggap begitu. Dia datang ke sini pun semestinya dibayar.

“Pada satu tahap saya tengok dia sendiri menolak untuk bergambar dengan tetamu. Malah hingga bercakap atau menyahut percakapan orang pun seperti dah tak kuasa lagaknya. Negara kita murah dengan adab dan senyuman, jangan fikir kita nak puja dia seperti di negaranya,” katanya memetik laporan Berita Harian.

Karisma Kapoor - Farhan

Sampai macam tu sekali lagak Karisma!

Mungkin dia rasa namanya terlalu besar sampaikan semua orang pun dia buat layan tak layan je.

Kalau artis Malaysia yang cuba buat perangai macam ni, pasti akan dihencap seantero Malaysia.

Harap-harap tiadalah artis tempatan yang feeling-feeling diva macam Karisma ni!

Sumber: Mynewshub.cc

Blogger biasa yang menulis untuk berkongsi berita dan infomasi untuk memberi manfaat dan ilmu pengetahuan.

1 comments so far

Boikot jelah klu berlagak mcm tu hhmmm...

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon