Friday, August 01, 2014

Holocaust, Fakta Kenapa Hitler Membenci Yahudi


Pembersihan etnik menjadi langkah pertama yang dilaksanakan oleh Hitler apabila keadaan semakin sukar dan perang tidak lagi dapat dielakkan.

Holocaust

Ia lebih kepada tindakan membalas dendam terhadap penduduk yahudi secara khusus dan memerangi negara-negara yang dianggap bersekutu dengan yahudi yang menyebabkan berjuta-juta rakyat Jerman hidup dalam kesengsaraan selepas Perang Dunia Pertama.

Penderitaan yang dialami oleh Jerman sejak Perjanjian Versailles tidak lagi mampu ditanggung. Kemarahan yang dibendung selama hampir 20 tahun akhirnya mendorong kebangkitan dan pemberontakan ketenteraan yang disifatkan oleh Adolf Hitler sebagai pembalasan terhadap kumpulan yang menyebabkan penderitaan dan kemudaratan kepada rakyat Jerman.

Perjanjian Versailles sebenarnya mendapat kritikan meluas, David Lloyd George, Perdana Menteri England pernah berkata:

"Kita menulis satu dokumen yang menjamin perang akan berlaku sekali lagi dalam tempoh 20 tahun... Apabila kita meletakkan syarat ke atas rakyat Jerman yang mana mereka tidak dapat mematuhinya, kamu memaksa mereka melakukan dua perkara; sama ada melanggar perjanjian itu atau mencetuskan perang. Kita perlu mengubahsuai perjanjian itu dan lebih bertolak ansur kepada rakyat Jerman. Apabila lahir generasi baru mereka pasti mencuba sekali lagi (bagi mengubah perjanjian itu)".

Bak kata Presiden Amerika Syarikat, Woodrow Wilson semasa Perang Dunia Pertama, "Sekiranya saya orang Jerman, saya sendiri tidak akan menandatangani Perjanjian Versailles".

Mengenai Perjanjian Versailles, Hitler menulis dalam Mein Kempf:

"British tidak berminat (berhasrat) tetapi, paling utama, kuasa yahudi yang mahu menghancurkan Jerman".

Hitler menulis lagi, "Di England sendiri terdapat perebutan kuasa antara wakil yang menjaga kepentingan kerajaan British dan yahudi yang menjadi diktator dunia. Ketika England berpenat lelah mempertahankan kedudukannya sebagai kuasa utama dunia, yahudi menjadi pemberontak di England. Perjuangan menentang yahudi perosak dunia pasti berlaku di sana".

Hitler sedar bahawa ketetapan dalam Perjanjian Versailles sememangnya ada kaitan dengan kumpulan pembiaya yahudi antarabangsa.

Kerana itulah Adolf Hitler menjadikan orang awam keturunan ini diseluruh Eropah sebagai sasaran utama setiap kali berjaya menakluk negara lain. Bak kata pepatah, 'Tidak dapat tangan, telinga dipulas'.

Tidak dapat menghapuskan tokoh kewangan yahudi, berjaya menghapuskan orang awam yahudi pun sudah memadai baginya. Hitler melepaskan dendamnya tanpa perasaan belas kasihan. Kanak-kanak, wanita dan orang tua semuanya menjadi mangsa.

Ada juga pihak mengatakan bahawa kebencian Hitler terhadap yahudi kononnya kerana beliau dijangkiti penyakit kelamin akibat perhubungan dengan seorang pelacur yahudi. Walau bagaimanapun, kenyataan ini tidak dapat disahkan oleh sebarang laporan kesihatan.

Malah, jika kita menonton rancangan khas dalam Discovery Channel atau National Geography mengenai Perang Dunia Kedua, perkara ini tidak ketinggalan diperkatakan. Tetapi yang disampaikan hanya separuh benar.

Sebab sebenar kebencian Hitler terhadap yahudi tidak pernah diperkatakan dan tidak mungkin akan disiarkan oleh media arus perdana.

Walhal, sebenarnya ini semua adalah permainan ahli kewangan yahudi yang menjadi dalang dan bertanggungjawab di atas kemelaratan Jerman selepas Perang Dunia Pertama.

Inilah perkara yang menimbulkan konflik yang lebih buruk berbanding tuduhan mengatakan Hitler pernah ditolak daripada menyertai Akademi Lukisan di Munich milik Yahudi atau jangkitan penyakit seksual yang kelihatan begitu remeh dan tidak berasas. Cerita-cerita itu hanya direka oleh Barat bagi mengaburi mata dunia.

Holocaust menjadi ikon kepada puncak kezaliman pembersihan etnik seumpamanya pada zaman moden.

Holocaust menjadi salah satu produk sampingan (by-product) yang dihasilkan oleh permainan wayang pembiaya yahudi dan pemimpin negara sekutu mereka di Eropah dan Amerika.

Peristiwa ini membuktikan pembunuhan dan pertumpahan darah pasti berlaku jika sesebuah negara dan bangsa sebesar Jerman ditekan sehingga mereka tidak mempunyai ruang bagi meneruskan kehidupan.

Mereka tidak mempunyai pilihan dan terpaksa melakukannya. Tindakan itu bertujuan untuk meruntuhkan kuasa yang bertanggungjawab menjerumuskan mereka ke lembah penderitaan yang tidak pernah dialami sebelum ini.

Anti-semitik

Anti-Sematic

Kejayaan kumpulan pembiaya yahudi membakar sentimen anti-semitik berjaya memastikan kelangsungan atau survival yahudi secara umumnya selepas itu.

Seluruh dunia khususnya Amerika Syarikat dan Eropah, bersimpati dan terpaksa merangka undang-undang yang mengiktiraf peristiwa Holocaust benar-benar berlaku.

Di Amerika, Jerman dan Austria serta beberapa negara lain di Eropah seperti Belgium dan Switzerland, sesiapa sahaja yang mempertikaikan kejadian Holocaust, boleh dikenakan tindakan undang-undang seperti hukuman denda dan penjara.

Semoga bangsa laknat yahudi akan ditimpakan bala yang sedahsyat-dahsyatnya diatas segala kejahatan yang mereka lakukan di atas muka bumi ini. Amiin..

BACA INI JUGA: Keangkuhan Yahudi Terhadap Agama Lain Di Dunia

-Sentiasapanas.com

4 comments

  1. suatu fakta yang wajar diketahui oleh mereka yang ingin tahu tentang Yahudi..

    ReplyDelete
  2. Aku ada baca satu buku tu menceritakan tentang adolf hitler sebenarnya berpakat dengan yahudi.pembunuhan yg dilakukan hilter terhadap bangsa yahudi tu sebenarnya satu konspirasi utk mendapat simpati masyarakat dunia...

    ReplyDelete
  3. Walhal segala-galanya telah dirancang rapi oleh yahudi. Mengorbankan sebahagian yahudi yang lain untuk meraih simpati dunia. Baca yang ini juga.. http://www.sentiasapanas.com/2014/08/yahudi-perancang-perang-dunia-pertama.html

    ReplyDelete
  4. Begitulah Perancangan Yahudi sehingga Tiba saat akhirzaman..Sesungguhnya PeranCangan ALLAH itu lagi hebat dan Benar..Maha Suci ALLAH dari apa yang kaum kufar sangka kan..

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon