Thursday, April 03, 2014

Casing Telefon Yellow Jacket Untuk Elak Perogol


Majoriti pengguna telefon bimbit semestinya mempunyai casing untuk telefon pintar mereka bagi tujuan keselamatan pada smartphone masing-masing kan.

Casing

Sebilangan besar juga memiliki powerbank kerana telefon pintar kadangkala mempunyai jangka bateri yang kurang memuaskan, ada yang sanggup membelanjakan ratusan ringgit demi kepuasan dan nilai sesuatu produk.

Sebelum ini, kami ada paparkan mengenai powerbank berbentuk lego yang sangat menarik dan kreatif.

Tetapi jika anda mahukan keselamatan juga selain dua perkara di atas, anda memerlukan casing Yellow Jacket.

Casing

Ia adalah casing yang juga berfungsi sebagai powerbank dan perenjat elektrik. Perenjat elektrik? Ya, pada masa ini pelbagai perkara yang kita tidak duga mungkin akan berlaku seperti kejadian ragut, rompakan, dan insiden yang tidak disangkakan.

Powerbank yang sangat berguna ini mampu merenjat sehingga 650,000 volt. Ia merupakan perenjat elektrik keselamatan yang buat masa ini hanya boleh digunakan oleh telefon pintar Apple.

Yellow Jacket turut mempunyai dua ciri keselamatan untuk menghalang pemiliknya daripada tersalah tekan perenjat tersebut.

Casing

Lima lampu LED digunakan untuk menunjukkan paras jangka caj bateri. Material yang digunakan diperbuat daripada plastik lembut TPE bagi melindungi telefon bimbit anda daripada kerosakan akibat terjatuh, kesan pemakaian dan juga untuk cengkaman yang kuat.

Powerbank yang sangat berguna ini boleh digunakan 50 kali sebelum perlu dicaj semula. Harga Yellow Jacket dijual USD 99.00 (RM326) sebuah.

BACA INI JUGA: Solar Paper, Powerbank Pengecas Solar Paling Nipis Di Dunia!

Sumber: Yellowjacketcase

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon