Wednesday, March 26, 2014

Seni Ciuman Suami Untuk Merangsang Isteri


Dalam aktiviti seksual berkemungkinan besar anda tidak menggunakan salah satu alat atau senjata terbaik ini secara maksimum. Alat atau senjata tersebut ialah adalah mulut anda. Wanita memang sering dambakan ciuman seorang lelaki.

Cium isteri

Kita tidak hanya berbicara tentang oral seks di sini, walaupun anda perlu memberi kenikmatan oral secara teratur jika anda ingin menjadi pasangan yang baik.

Dan kami akan melangkaui mencium di mulut dalam artikel ini, yang anda harus kuasai sekarang ialah jika anda ingin mencium pasangan anda di tempat lain (tubuhnya).

Ciuman mesra dan hangat ini diharap dapat menyemarakan lagi hubungan dengan pasangan anda, kerana ia juga dapat membantu menghilangkan stres isteri anda.

Simulasi mulut anda dapat dibahagikan kepada berbagai berbagai cara seperti mencium, menjilat, menggigit dan menghisap.

Mana-mana kawasan yang biasanya anda sentuh dengan tangan anda kemungkinan besar akan merasa lebih baik jika dirangsang oleh mulut yang basah dan hangat.

Lelaki selalunya mencium wanita di beberapa tempat kegemaran mereka yang jelas sahaja seperti mulut, sementara yang lain sering diabaikan.

Telinga

Selain bibir, ciuman pertama yang harus lelaki berikan ialah di kawasan telinga.

Telinga adalah kawasan ciuman yang terdedah yang sering diabaikan dan menggunakan mulut anda adalah cara terbaik untuk merangsang mereka.

Menggigit lembut daun telinga ialah cara yang boleh dipercayai untuk menghantar reaksi menggigil pada tubuh wanita.

Walaupun ciuman ini mendatangkan kegelian pada pasangan anda dan kadang kala mereka ketawa, anda harus cuba mengusapkan bibir anda terhadap telinganya, bulu-bulu lembut halus anda pada telinganya mampu  mencipta gelombang geli yang mengasyikan.

Belakang leher

Belakang leher adalah kawasan yang boleh mendatangkan ghairah wanita.

Berikan ciuman mulut anda dibelakang lehernya lebih-lebih lagi apabila dia tidak sedar dan anda memberikan ciuman mengejut pada kawasan tersebut dengan mendekati dia secara diam-diam dari belakang, menyapu rambutnya dari belakang leher dan ciuman di situ.

Dia akan melupakan tugas dan inginkan sesuatu yang lebih daripada anda.

Muka

Ini bukan bermaksud ada hanya memberi ciuman bibir dan mulut sahaja.

Ada beberapa kawasan yang menjadi titik kesukaan seorang wanita pada wajahnya. Berikan ciuman ringan di pipinya, dahi, rahang, malah hidung dan kelopak matanya yang tertutup.

Tapi jangan menjilat wajahnya. Jangan menggigit. Wajahnya perlu dicium dengan kelembutan dan rasa hormat.

Pangkal Bahu

Sementara pakaiannya masih pada badan, salah satu tempat yang paling intim anda boleh meletakkan beberapa ciuman di sepanjang pangkal bahunya.

Pangkal bahu seorang wanita dikatakan mempunyai titik-titik nikmat yang bersambung dengan payudaranya.

Mulakan dengan ciuman di sana sebelum anda berpindah ke tempat lain sementara dia berpakaian lengkap.

Pinggul

Pinggulnya lebih sensitif daripada yang ada sangkakan. Boleh jadi kerana mereka begitu dekat dengan pusat kenikmatan fizikalnya.

Apapun alasannya, mencium, menjilat dan menggigit pada pinggulnya akan menghantar arus kenikmatan kejari-jari kakinya dan naik ke atas kepalanya.

Jangan mengabaikan bahagian ini dengan memberikan ciuman hangat.

Payudara

Menempatkan mulut anda pada payudara isteri boleh menjadi sangat seksi, tapi jika salah melakukannya boleh mengundang kesakitan.

Mencium, menjilat dan menghisap semua dianjurkan dengan seberapa lembut malah menggigit boleh diterima selama anda melakukannya dengan betul.

Payudaranya sangat sensitif, jadi jangan lupa bahawa anda perlu melayan mereka secara lemah lembut.

Payudara seharusnya tidak lebam ketika anda 'selesai' dengan mereka. Juga, ingat bahawa putingnya bukan satu-satunya bahagian yang memerlukan perhatian.

Gunakan mulut anda sebelum turun ke payudaranya untuk memberi kesan yang maksimum.

Kawasan yang anda tidak patut cium

Tidak kira di mana mulut anda berakhir, itu mungkin akan meninggalkan keasyikan namun, ada beberapa bahagian tubuh wanita yang anda harus mendapatkan izin untuk sebelum mulut anda hinggap dan meneroka, termasuk kaki dan kemaluanya.

Beberapa wanita tidak suka membiarkan kawasan sensitifnya diterokai, minta izin terlebih dahulu sebelum anda menerokai.

Ada juga wanita yang suka ibu jari kakinya dihisap dan digigit manja dan mainan lidah dikawasan tersebut. Namun begitu, anda harus tahu sejauh mana kerelaan pasangan anda membenarkannya.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon