Wednesday, February 05, 2014

Coli Yang Akan Terbuka Apabila Wanita Jatuh Cinta!


Zaman sekarang ini pelbagi benda-benda pelik dicipta dan salah satunya adalah sejenis coli yang diberi nama "True Love Tester" telah dicipta oleh seorang warga Jepun.

True Love Tester

Fungsi coli ini adalah ia hanya terbuka apabila seseorang wanita tersebut bertemu dengan cinta sejatinya.

Ini kerana satu sensor dipasang untuk memantau denyutan nadi si pemakai untuk memastikan tali coli dibahagian depan dikunci kecuali 'adrenalin cinta' dikesan dan coli akan terbuka secara automatik.

(Baca: Gerakan Berahi Untuk Menambah Nikmat Suami Isteri )

Menurut pengeluar pakaian dalam Ravijour di Jepun, apabila seseorang wanita teruja adrenal (kelenjar) sumsum belakang merembeskan catechilamine yang memberi kesan kepada saraf secara automatik, dan merangsang kadar jantung.

Sensor akan membaca kadar jantung wanita dan menghantarnya ke aplikasi khas melalui Bluetooth untuk dianalisis, di mana aplikasi tersebut akan mengira 'Kadar Cinta Sejati' berdasarkan perubahan kadar jantung dari semasa ke semasa.

Apabila melebihi nilai tertentu, cangkuk coli dibuka.

Bagaimanapun, coli ini tidak akan dijual di pasaran, sebaliknya ia dijadikan sebagai hadiah utama pertandingan yang diadakan untuk meraikan ulang tahun ke-10 Ravijour, bagi pelanggan yang membelanjakan sebanyak RM150 atau lebih.

Sumber: Tupai.com.my

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon