Wednesday, December 11, 2013

Justin Bieber Bakal Ganti Watak Paul Walker?


Apabila pelakon, Paul Walker maut dalam kemalangan jalanraya 30 November lepas, timbul tanda tanya apa akan jadi pada filem lakonannya, Fast and Furious 7 yang masih dalam pembikinan.

Justin Bieber Fast & Furious 7 Hero

Kini, timbul gosip di media sosial menyatakan tempat Walker akan diambil alih oleh penyanyi pop remaja paling popular, Justin Bieber.

Bagaimanapun kurang jelas sama ada gosip ini ada asasnya. Kemungkinan juga, Bieber akan muncul dalam filem ini tapi bukan sebagai pengganti watak Walker.

Sesetengah orang mungkin berasakan ini satu lawak tapi bagi salah seorang pelakon Fast and Furious yang juga penyanyi, Ludacris, dalam temu bual dengan Hollywoodlife mengalu-alukan jika Bieber turut terlibat dengan filem tersebut.

Mayat Walker Diserahkan Kepada Keluarganya

Justin Bieber Fast & Furious 7 Hero

Setelah 10 hari melalui proses bedah siasat dan autopsi untuk mengenal pasti punca kematiannya, akhirnya mayat mendiang pelakon Fast & Furious, Paul Walker telah dituntut oleh ahli keluarganya untuk urusan pengebumian, semalam.

Mayat mendiang dituntut daripada Pusat Koroner Los Angeles dan akan diuruskan oleh sebuah rumah mayat yang berdekatan dengan kediaman keluarganya.

Walau bagaimanapun ahli keluarga terdekat aktor itu masih belum mendedahkan bilakah mayatnya akan disemadikan.

Walker dan rakannya, Roger Rodas yang memandu kereta Porshe telah terkorban selepas kereta itu terbabas lalu melanggar tiang lampu dan kemudiannya kenderaan mewah itu terbakar akibat impak kemalangan itu pada 30 November lalu.

Pelakon itu dilaporkan meninggal serta-merta di tempat kejadian akibat impak rempuhan kemalangan tersebut.

Aktor berusia 40 tahun itu telah meninggalkan seorang anak perempuan, Meadow, 15, yang dikatakan akan dijaga oleh teman wanitanya, Jasmine Pilchard-Gosnell, 23.

Sumber: Autoevolution/Mynewshub

4 comments

  1. owh kalau bieber ganti,,x sabar aq nak tgok hasilnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya rasa Justin Bieber sangat sesuai membawa watak Paul Walker..

      Delete
  2. i not sure about justine bieber take place paul walker to contiune the fast and fourist 7

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon