Sunday, September 08, 2013

Pejuang Syria Berjaya Mencipta Peluru Berpandu Buatan Tangan!


Mujahidin Syria mencipta roket peluru berpandu yang akan dilancarkan melalui lori. Mereka mencipta roket peluru berpandu yang agak besar itu dengan menggunakan air tangan mereka sendiri berserta peralatan yang mereka sedia ada.

Mujahidin Syria

Para Mujahidin tersebut tidak memerlukan senjata buatan Amerika, mahupun barat ataupun negara-negara yang maju untuk membantu mereka. Mereka hanya memerlukan pertolongan dan petunjuk daripada Allah S.W.T buat mereka.

Roket peluru berpandu buatan tangan ini mereka beri nama, "Arrow 3 Missile" dalam bahasa inggeris, manakala dalam bahasa melayu pula, cuba tafsirkan sendiri...

Masyarakat Muslim Syria sangat kreatif apabila mereka berdaya saing untuk berjuang kerana Allah S.W.T dan untuk tanah air mereka.

Namun begitu, rejim Assad telah menghentikan pembelajaran ilmu pengetahuan dan Sains untuk rakyat Syria berkembang maju selama 50 tahun, kerana keluarga Firaun Assad menginginkan rakyat Syria menjadi orang suruhan mereka.

Manakala Basyar Assad pula menginginkan rakyat Syria menyembah mereka dengan menjadikan rakyatnya sebagai hamba abdi.

Berikut adalah klip video mengenai demonstrasi roket peluru berpandu buatan tangan mujahidin Syria buat pertama kali dalam sejarah dunia:



Berikut adalah klip video mengenai Mujahidin FSA dari Liwa' Al-Islam meletupkan kereta kebal rejim Assad pada Ma'rakah Al-Khudhu' Lillahi 'Azza wa Jalla yang bermaksud peperangan yang hanya tunduk kepada Allah 'Azza wa Jalla.

Mereka berjuang hanyalah semata-mata kerana Allah S.W.T untuk beroleh kemenangan yang hakiki.



Alhamdulillah, Mujahidin FSA dari batalion Syuhada Ruknuddin dan batalion Ghouta timur mendapatkan ghanimah (harta rampasan perang) berupa sebuah gudang dipenuhi bekalan peluru senjata setelah mereka berjaya memenangi peperangan terhadap pasukan rejim Assad dengan berkat perjuangan mereka semata-mata kerana Allah S.W.T untuk beroleh kemenangan yang hakiki. Cukuplah Allah sebaik-baik Penolong dan Perancang. Hasbunallahu wani'mal wakiil.

Adakah Amerika atau kuasa Barat yang membantu mereka? Tidak sama sekali! Mereka hanya dibantu dengan berkat doa umat Islam seluruh dunia, berkat kesabaran mereka dan tawakkal mereka terhadap Allah S.W.T, maka Allah bukakan bagi mereka pintu-pintu pertolongan dan kemudahan yang mereka tidak menyangka akan boleh dapat.

Cukuplah Allah sebaik-baik Penolong. Hasbunallah hiwani'mal wakiil. Berikut adalah klip video berkenaan:



Wallahu a'lam.

BACA INI JUGA: Mayat Pejuang Syria Yang Masih Segar!

sumber: nukeufo89

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon