Wednesday, April 24, 2013

Ciuman Paling Mahal Selebriti Hollywood


Ciuman bukan sebarang ciuman tapi sebenarnya untuk tujuan amal. Dibawah ini adalah aksi ciuman yang dilakukan oleh selebriti-selebriti terkenal Hollywood untuk tujuan amal.

George Cloney


George Cloney memberikan ciuman untuk seorang wanita yang sanggup membayar sebanyak US$350 ribu pada majlis amal amfAR's Cinema Against AIDS Event di Los Angeles.

Charlize Theron


Charlize Theron melelong ciuman pada seorang wanita yang membayar $140,000 untuk majlis amal OneXOne di San Francisco, 2009 lalu.

Kate Moss


Kate Moss pada awalnya harus mencium pemenang lelong berharga $108,000 di Hoping Foundation for Palestinian Refugee Children iaitu Philip Green, namun lelaki itu memberikan kemenangannya kepada Jemima Khan untuk bercium dengan Kate Moss selama satu minit. Gosip mengatakan punca lelaki itu tidak jadi mencium Kate Moss ialah kerana isterinya berada di majlis amal itu juga.

Sharon Stone


Sharon Stone mencium Joni Rimm di Project Angel Food pada nilai $50,000.

Robert Pattinson


Robert Pattinson menjual dua ciuman ke pipi dua wanita pada harga $20,000 seorang untuk sebuah majlis amal berkaitan AIDS.

Eva Longoria


Eva Longoria menjual ciumannya pada harga $35,000 di sebuah majlis amal pada tahun 2009.

Adrienne Maloof


Adrienne Maloof membayar sebanyak $25,000 untuk mendapatkan ciuman daripada Mario Lopez di majlis amal Have A Heart Benefit, awal tahun ini.

Barbara Broccoli


Daniel Craig, Hugh Grant dan Robbie Coltrane memberikan ciuman buat bekas produser filem 007, Barbara Broccoli pada harga tetap $30,000 untuk British Performing Arts School.

BACA INI JUGA: Perang Dingin Terkenal Antara Artis Dan Ibu Bapa Mereka

[Sumber]

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon