Wednesday, December 26, 2012

Top 5 PC Games Terbaik 2012


Anda mungkin mempunyai pendapat berbeza apabila berbicara mengenai PC game manakah yang terbaik sekali. Namun begitu, disini adalah PC game yang saya rasa adalah yang terbaik bagi tahun 2012.

Borderlands 2

Top 5 PC Games Terbaik 2012

Game genre aksi ini menggunakan gabungan sains fiksyen dan mofit 'post-apocalyptic' yang dipersembahkan dengan visual yang mantap. Versi ini menetapkan tarikan permainan yang sama tetapi penambahan watak-watak baru, lebih banyak persekitaran serta memiliki kepelbagaian variasi.

Diablo III


Kisahnya bermula ketika 20 tahun selepas peristiwa Diablo II. Bermain sebagai wira, salah satu daripada lima watak berbeza kelas. Pemain memperoleh barang berkuasa, jampi dan kebolehan unik kerana menerokai standard baru pertempuran menentang iblis untuk melindungi dunia.

Torchlight 2


Menawarkan sokongan operasi berbilang penuh, lebih banyak peluang dan lebih keupayaan untuk pemain mencipta dan berkongsi permainan mereka. Ia akan membolehkan pemain meneroka diluar penjara bawah tanah dan keluar ke dunia terbuka, dimana semua cabaran baru menanti.

Trials Evolution


Kekal sebagai permainan yang dijenamakan dengan aksi terbang tinggi akrobatik motosikal 2D. Susulan kepada Trials 2012 HD ini menampilkan variasi, pencipta trek dan sesi pembelajaran yang lancar daripada sebelumnya.

Fifa 13


Memberikan drama dan ketidaktentuan bola sepak di dunia sebenar dan didorong dengan lima inovasi perubahan permainan yang merevolusikan asas. Inovasi ini mewujudkan pertempuran sebenar untuk menguasai seluruh padang, memberikan kebebasan dan kreativiti dalam serangan.

-SP

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon