Jumaat, Oktober 26, 2012

Ketahui Zon Paling Memberahikan Seorang Wanita


Loading...

G-spot adalah anatomi wanita yang agak sukar untuk mencarinya. Adalah lebih baik bertanya kepada dia, jika dia telah menjumpai tempat G-Spotnya dan biarkan dia menunjukkan anda ke arah yang betul.

Berahi

Sebagai panduan umum, G-spot wanita terletak di atas bumbung faraj (iaitu bahagian yang paling dekat dengan perut beliau). Ia mempunyai saiz dan bentuk duit syiling 5 sen dan boleh dijumpai kira-kira 4 inci.

Tindakan berhati-hati perlu dilakukan ketika meransang kawasan ini dengan lidah atau jari anda kerana wanita boleh hilang kawalan dan jangan terkejut jika dia menekan muka anda untuk mendapat kepuasan yang maksimum.

Melakukan gabungan semua perkara diatas akan membuatkan pasangan anda merayu untuk mendapatkan lagi dan ini akan menjadikan anda seorang kekasih yang terbaik untuknya.

Penguji kajian adalah kunci untuk mengetahui apa yang disukai pasangan anda kerana semua orang adalah berbeza.

Seperti yang anda boleh lihat, orgasme wanita melibatkan rangsangan seluruh badannya dan tidak semudah hanya melalui penembusan semata-mata.

Ambil masa anda untuk menunjukkan rasa ambil berat anda dan perhatian kepada keperluannya, yang akan meletakkan anda di atas mana-mana pencinta lain dan ini akan membuatkan dia sukar melarikan diri dari katil.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Seorang blogger yang suka berkongsi ilmu untuk individu yang suka membaca.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon