Wednesday, September 26, 2012

Jepun Catat Rekod Dunia Pesta Liar Paling Ramai!


Jepun telah mencatatkan rekod dunia baru, dengan mengumpulkan 250 orang lelaki dan 250 orang wanita yang setuju untuk melakukan hubungan seks. Semua peserta ini melakukannya di tempat yang sama pada masa yang sama, bagi melengkapkan pesta seks terbesar di dunia.

Pesta seks di Jepun

Pesta ini dijalankan di sebuah gudang dengan kru kamera profesional membuat rakaman dan walaupun dilabel sebagai "pesta seks", semua 250 orang pasangan (diuji STD secara percuma).

Peserta hanya dibenarkan melakukan hubungan seks dengan satu pasangan dan tidak dengan pasangan lain.

Selain pesta rosak akhlak diatas, ada beberapa lagi pesta tidak bermoral yang dilakukan oleh warga Jepun.

Festival bogel

Pada festival ini, lelaki akan menangggalkan pakaian dan hanya menutup bahagian sulit dengan sehelai kain dipanggil 'fundoshi', juga dikenali sebagai Hadaka Matsuri dan disambut untuk meresap semangat kejahatan ke dalam badan mereka, mengikut kepercayaan nenek moyang.

Festival sambut kemaluan lelaki

Ia berdasarkan sebuah kisah legenda mengenai sumpahan syaitan yang lapar dan bergigi tajam ke atas kemaluan seorang wanita.

Jadi, seorang tukang besi tampil membuat kemaluan lelaki daripada besi bagi mematahkan gigi syaitan tersebut. Ekoran itu sebuah tugu dibina untuk menghormati tukang besi tersebut.

Kini, ia disambut sebagai festival sambil menjunjung patung kemaluan lelaki mengelilingi bandar.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon