Thursday, April 06, 2023

Aplikasi KLIKSENS Untuk Bakal Jutawan Yang MALAS BEKERJA!


Jika anda rajin bekerja setiap hari dari jam 8 pagi ke 7 malam, maka aplikasi telefon bimbit ajaib ini tidak sesuai langsung untuk orang-orang yang rajin bekerja seperti anda. Jika anda malas bekerja dan tiada modal satu sen pun, maka aplikasi telefon bimbit memang sangat-sangat sesuai untuk orang seperti anda!

DUIT KlikSens

Kepada Pencari Kehidupan Senang! (Lebih tepat lagi kepada sesiapa yang mahu duit senang atas angin tetapi malas untuk bekerja lagi!)

Rahsia Jutawan Segera Aplikasi Ajaib Smartphone!

Saya Akan Membocorkan Rahsia SEKARANG Bagaimana Anda Boleh Menjadi Seorang Jutawan Segera Dengan Menggunakan Sebuah Aplikasi Telefon Bimbit Yang Cukup Ajaib!

Bagaimana ia berfungsi?

Sebaik sahaja anda pasang aplikasi telefon bimbit KLIKSENS melalui Google Playstore saya ini ke dalam telefon bimbit anda, ia akan menghasilkan serta-merta transaksi ajaib antara RM100 ke RM200 setiap beberapa minit sehingga jumlah melebihi RM10,000 sehari!

Ingat ya.. Ini adalah serta-merta sebaik anda install app ke telefon bimbit anda.

Hanya install dengan Google Playstore dan ia akan jalan sendiri. Tanpa perlu klik-klik apa-apa lagi. Anda tidak perlu klik setiap hari atau lakukan apa-apa lagi dah selepas itu.

AMARAN!

Anda perlu pasang aplikasi telefon bimbit ini SEKARANG juga. Keadaan ekonomi yang tidak menentu dengan harga barangan yang semakin menjunam naik dari hari ke hari akan mengancam kedudukan kewangan anda dan keluarga!

Adakah anda mahu terjerumus dan lemas dalam belenggu hutang keliling pinggang ATAU hidup mewah melihat duit tak henti-henti masuk ke akaun bank anda sementara orang lain sekeliling anda bertungkus-lumus kais pagi makan pagi, kais petang makan petang setiap hari.

Jika pilihan KEDUA yang anda ingini, muat turun terus sekarang melalui Google Playstore tanpa berfikir panjang lagi.

Tetapi sebelum saya bercerita panjang lagi, anda mungkin akan seronok untuk mendengar bahawa aplikasi telefon bimbit luar biasa saya ini BUKAN mengenai..

Google Adwords

Tidak ada kena mengena dengan sebarang PPC seperti Adwords atau lain-lain. Tidak perlu belanja duit untuk jana duit dalam 10 minit lagi..

Google Adsense

Cara untuk menjana wang melalui Adsense hanya jika anda mempunyai beribu-ribu blog dalam Bahasa Inggeris menggunakan keyword-keyword seperti "legal", "DUI lawyer" dan lain-lain.

Kaedah SEO

Tak payah teruk-teruk nak mencuba bagi halaman blog anda keluar nombor satu (PR Ranking) di Google. Buang masa dan buang beras aje!

Affiliate Marketing

Kalau anda pernah cuba memasuki mana-mana program affiliate dan cuba email kawan-kawan anda? Tak payah buang masa, terus terang saya cakap anda gerenti gagal! Takde kawan-kawan anda yang akan masuk punya.

Skim Pelaburan

Ini bukan sebarang program yang anda perlu labur apa-apa duit dan tunggu dapat pulangan sampai 25% ke atas. Bukan skim pelaburan sama sekali.

Skim Piramid/MLM

Jika anda ingat sekadar ada AJL tu maknanya pendapatan anda terjamin? Hello.. 99% orang yang join MLM akan gagal. Ini realiti! Bukan salah siapa, ia sekadar matematik sahaja!

Teknik Pelaburan Saham

Bukan skim tak hensem takpe asalkan kaya. Ia adalah hanya sebuah aplikasi luar biasa yang anda perlu pasang di telefon bimbit anda sahaja.

Bitcoin/Cryptocurreny

Aplikasi ini tidak ada kena mengena dengan semua itu yang teknikal dan begitu sukar di fahami sekali.

Skim Emas/Gold

Aplikasi ini tidak ada kena mengena dengan sebarang logam yang berkilat menyala atau simpanan emas virtual yang sewaktu dengannya.

Bukan Forex dan lain-lain. Bukan, bukan, bukan, bukan seperti yang anda pernah dengar sebelum ini!

Jika anda pernah dengar janji-janji manis seperti di atas ini, ya saya mengaku saya juga pernah terbeli dan terbaca banyak salesletter seperti ini di Internet sebelum ini dan sedikit sebanyak terpengaruh juga TETAPI aplikasi telefon bimbit ini saya benar-benar telah gunakan untuk menjana wang yang melampau-lampau gilanya.

Siapa Saya?

Tetapi, saya tahu anda mungkin kurang yakin kerana tidak mengenali siapa saya. Saya faham sekali dengan kebimbangan anda. Kerana di Malaysia hari ini sudah terlalu banyak orang-orang, sindiket-sindiket atau guru-guru atau program-program skim cepat kaya yang menjanjikan segala-segalanya semata-mata untuk dapatkan wang hasil kerja anda siang malam selama ini tetapi hasil tak nampak-nampak sehingga hari ini.

Jadi, biar saya perkenalkan diri saya kepada anda supaya anda tahu bagaimana saya hasilkan surat personal saya ini kepada anda.

Kisah Hidup Saya Sebagai Iktibar..

Nama saya ialah Arif. Umur baru sahaja memasuki 35 tahun. Terlebih dahulu – biar saya terus terang jelaskan bahawa saya adalah seorang yang malas buat apa-apa.

Saya tidak malu untuk mengakui hakikat ini kerana sebenarnya rahsia untuk sesiapa menjadi kaya di dunia ini ialah dengan menjadi seorang kurang bekerja tetapi duit tetap banyak.

Tetapi bukankah anda sering dengar – orang yang pandai sahaja akan menjadi kaya raya dan berkuasa di dunia ini. Tidak!

Saya akan buktikan kepada anda mengapa cara untuk menjadi kaya di dunia ini adalah dengan tidak mengeluarkan setitik peluh dalam badan anda atau dalam erti kata lain, tiada sebarang usaha dan mengambil apa-apa risiko yang perlu dilakukan.

Tetapi sebelum itu, baik saya teruskan cerita mengenai diri saya. Cerita ini adalah cerita lama yang hanya diketahui oleh keluarga dan beberapa rakan karib saya sahaja.

Jadi, jika anda mendapat surat ini bermakna anda antara yang pertama membacanya.

Teringat Kembali Kehidupan Saya Yang Lalu..

Memang gila, pendapatan saya dalam sehari sekarang adalah jauh lebih berganda dari gaji tetap isteri saya seorang guru dalam setahun!

Tetapi jangan fikir saya telah dilahirkan begini, saya berasal dari keluarga yang hidup mencari pendapatan kais pagi makan pagi kais petang makan petang.

Saya masih teringat dahulunya, hendak bayar sewa apartmen murah saya pun tidak mampu, inikan pula membayar pinjaman bulanan kereta Proton buruk saya.

Ketika itu, saya masih teringat - saya hanya mampu makan burger Ramly siang dan malam. Kehidupan saya memang cukup berbeza hari ini.

Jadi kenapa anda perlu dengar dari saya?

Kerana saya juga sama seperti anda. Sebelum ini, saya tiada sebarang ilmu komputer dan pengalaman untuk melakukan apa-apa kerja.

Bagaimanapun, berkat kesabaran menunggu untuk mendapat ilham dari Tuhan, saya telah menjumpai satu aplikasi telefon bimbit yang cukup mudah untuk menjana pendapatan bulanan di Internet yang jauh melebihi kebanyakan eksekutif syarikat-syarikat yang tersenarai di Bursa Saham Malaysia!

Dengan hanya bermodalkan RM400 sahaja..

Saya menjumpai sebuah aplikasi telefon bimbit yang agak luar biasa sekali. Apa yang di minta adalah untuk melakukan 2 langkah sahaja dan duit RM400 untuk mencuba aplikasi telefon bimbit luar biasa ini.

CERITANYA BEGINI..

Memperkenalkan KLIKSENS

Satu hari saya mendengar dering terima SMS dengan menjemput saya untuk mencuba mendalami sebuah rahsia yang hebat sekali. Sebaik saya tekan klik dari link dari SMS tersebut, alangkah terpegunnya saya melihat peluang luar biasa ini.

Mula-mula saya agak berhati-hati dan tidak mahu kehilangan RM400 ini semata-mata terjumpa aplikasi telefon bimbit mana entah. Kemudian saya terfikir, bodoh sangatkah saya ini untuk sekadar hanya mencuba.

Bukannya macam kehilangan RM400 ini akan menyebabkan saya kehilangan segala-galanya dalam hidup saya ketika itu. Hanya RM400 sahaja dan mungkin duit RM400 akan berduyun-duyun meluru masuk ke akaun Maybank saya tak henti-henti.

Orang putih kata what is there to lose when you have nothing to begin with anyway! (Dalam Bahasa Melayu, apa nak risau untuk hilang apa-apa kalau harta simpanan apa pun takde untuk hilang kan?)

Betul ke ni? Ahhh... cuba sahaja lah! Mana tau?

DAN memang betul sekali seperti apa yang SMS yang saya terima itu cerita. RM250 masuk tak henti-henti setiap beberapa minit, sebaik saya cuba menggunakan aplikasi telefon bimbit ini!

Dan lebih menyeronokkan, ia hanya mengambil masa hanya dalam 10 minit sehari untuk menjana dalam RM20,000 ke RM30,000 (mungkin lebih lagi) sebulan!

Tak percaya? Dengar pengakuan rasmi seorang lagi pengguna aplikasi KLIKSENS hebat ini.

JUTAWAN KlikSens

Mereka ini semua sudah bebas kewangan. Tiada lagi bos, tidak perlu kerja lagi, tiada kerisauan lagi.

Anda juga boleh menjadi seperti mereka!

Pendapatan dengan aplikasi KLIKSENS ini memang cukup berbeza sekali dengan cara mencari pendapatan lain:
  • Anda boleh kerja dari mana-mana di dunia ini dengan aplikasi KLIKSENS ini.
  • Pendapatan KLIKSENS anda tiada had: Anda boleh mencapai pendapatan beribu-ribu dengan hanya satu klik, memang cukup ajaib sekali!
  • Tak banyak modal. Bayangkan hanya kurang dari RM400 untuk membina empire KLIKSENS anda serata dunia.
  • Margin keuntungan anda memang cukup melampau, tambahan pula tidak perlu kedai, pekerja-pekerja, tiada sebarang aset, tidak perlu meminta apa-apa lesen dari sesiapa. Hanya keuntungan bersih masuk poket. Bayar sekali, duit berganda-ganda sampai bila-bila.
  • Anda boleh kerja pada bila-bila masa sesuka hati anda. Tiada jam loceng, tidak perlu melalui kesesakan lalulintas, tiada bos, tiada masa pejabat. Dengan pendapatan tinggi yang meningkat dari hari ke hari, anda akan bekerja makin kurang dan kurang. Bukan seperti di alam pejabat hari ini, lagi naik pangkat, lagi banyak kerja pula.

Mengapa Saya Bocorkan Rahsia Ini Semua?

Ini pertanyaan yang biasa saya dapat. Mengapa pula saya cerita semua ini kepada anda? Jika saya sudah buat duit yang banyak dan boleh terus buat duit lagi selepas ini sampai bila-bila, mengapa pula saya ingin bersusah payah bocorkan rahsia ini kepada anda pula?

Jawapannya mudah. Kerana saya hendak menjana duit yang lebih banyak lagi!

Saya tidak risau jika lubang aplikasi telefon bimbit KLIKSENS ini terbocor kepada anda kerana saya tetap masih dapat gunakan ia untuk terus menjana pendapatan yang gila-gila setiap minit dari telefon bimbit saya sampai bila-bila.

Bagaimanapun, saya ingin membina team yang POWER bersama-sama saya untuk menjana pendapatan lebih lagi. Saya ingin menjemput anda menjadi PARTNER saya.

Sebenarnya, bila anda dapat duit nanti, saya juga akan dapat lagi banyak duit dari kekayaan yang terhasil dari aplikasi KLIKSENS anda nanti.

Kita sama-sama akan buat duit, sama-sama kaya sampai bila-bila. Semua untung bersama selama-lamanya.

Tiba Masa Untuk Anda Pula

Sebelum itu, saya perlu luahkan beberapa perkara. Ini BUKAN skim cepat kaya. Memang benar salah seorang pelanggan yang telah menempah aplikasi telefon bimbit KLIKSENS saya ini terus melihat duit masuk ke akaun bank dia dalam masa 10 minit sahaja tetapi ada setengah pelanggan terpaksa menunggu sehingga 24 jam ke 48 jam untuk merasai duit pertama melalui telefon bimbit mereka.

Ini bukan magik dan memang sah duit tidak akan jatuh dari langit ke riba anda, anda perlu lakukan SATU atau DUA langkah sebelum dapat menjana pendapatan melalui aplikasi telefon bimbit ini.

Walau bagaimanapun, langkah-langkah ini cukup mudah dan sesiapa sahaja dapat melakukannya saya jamin.

Kebanyakan orang yang memperolehi aplikasi telefon bombit KLIKSENS ini telah meletakkan lebih dari 2 jam setiap hari pada permulaan dan lama-lama hanya perlu memberi masa antara 5 ke 15 minit sehari untuk terus menjana pendapatan 5 angka sebulan.

Saya pasti anda akan menjana wang yang banyak tetapi saya pasti anda tidak akan dapat memandu BMW 5 series dalam sebulan dua selepas menggunakan teknik saya ini.

Inilah realiti sebenar dan saya perlu luahkan sekarang kepada sesiapa yang ingat akan terpacak BMW di depan rumah mereka dalam masa 5 minit lagi.

Sekarang dengan penafian yang saya berikan di atas, saya cukup selesa untuk menjemput anda menyertai KLIKSENS. KLIK SINI..

Kehidupan Anda Pula Selepas Ini...

Duit KLIKSENS

Saya hendak meminta anda mimpi berangan di siang hari sekejap dan membayangkan bagaimana kehidupan anda selepas ini setelah menerima aplikasi telefon bimbit KLIKSENS yang cukup ajaib ini.

Anda boleh bangun lewat pagi tanpa perlu jam loceng dan tanpa perlu risau untuk kejar masa mangharung segala kesesakan lalu-lintas.

Pagi-pagi anda buka handphone dan lihat berapa duit anda telah dapat jana semalaman. Kemudian, pastikan aplikasi KLIKSENS berjalan dengan lancar. Pastikan segala settings semua okay.

Kemudian, anda keluar sarapan pagi ke kedai mamak menikmati roti canai dan segelas teh tarik. Anda boleh lepak-lepak bersama-sama kawan berborak-borak selamba tanpa risau kena pergi kerja sepanjang pagi.

Selepas puas berborak, boleh pula pergi berjalan-jalan ke shopping mall dan beli apa-apa yang diingini dengan duit yang terhasil dari aplikasi KLIKSENS semalam.

Tiba waktu makan tengah hari boleh pergi mana-mana restoran mewah dan memilih apa-apa sahaja yang diingini dari menu restoran tersebut.

Petang pula, anda balik ke rumah dan tidur sahaja sepanjang petang tanpa perlu risau tentang kerja, segala bil dan lain-lain.

Sebelum makan malam, anda buka kembali aplikasi KLIKSENS dan lihat duit berjaya masuk lagi. Anda periksa di Maybank2u dan lihat duit memang dah masuk seperti dalam notifikasi app.

Kemudian, pada waktu malam masuk ke Netflix/Apple+/Disney+ menonton rancangan kegemaran anda atau boleh sahaja pergi panggung wayang juga menonton filem Box-Office terkini.

Apabila masuk cuti sekolah pula, anda boleh terbang ke serata dunia melancong bersama keluarga.

Duit anda terlalu banyak hingga boleh bawak semua adik-beradik, ipar dan sahabat handai melawat Eropah, pergi ke London, Disneyland Paris, pergi membeli-belah di kedai LV Paris dan lain-lain sepanjang percutian sekolah nanti.

Begitulah kehidupan ajaib anda selepas ini. Anda tak perlu risau tentang apa-apa dan boleh bersuka ria sampai bila-bila selepas ini.

Tunggu Apa Lagi? Pesan Untuk Muat Turun Serta-Merta. Saya Ingin..

TEMPAH SEKARANG!

SAYA DOAKAN Semoga kita semua BERJAYA dengan cemerlang.

Amiin.

-Sentiasapanas.com

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon