Tuesday, August 09, 2022

Wanita Sewa 3 Perempuan Simpanan Untuk Suami!


Seorang wanita di Thailand bertindak di luar kebiasaan apabila mengupah perempuan simpanan untuk menggembirakan suaminya dengan bayaran sebanyak 15,000 baht (RM1,855) sebulan, lapor laman berita Thaiger.

Pattheema perempuan simpanan

Pattheema, 44, lalu memuat naik iklan di TikTok untuk mencari tiga perempuan simpanan di wilayah Samut Prakarn.

Wanita itu mempunyai perniagaan yang berjaya bersama suaminya dengan menjual dan menyewakan trak kren di Samut Prakarn.

Akan tetapi, ibu anak satu itu percaya bahawa dia seorang isteri yang teruk, sentiasa penat dan tidak boleh menggembirakan suaminya.

Pattheema menyiarkan video dalam akaun TikToknya @natpattheema789 dengan kapsyen 'Mengupah perempuan simpanan untuk suami saya'.

"Saya mahu mengupah tiga perempuan simpanan untuk suami saya. Saya mahu wanita berumur antara 30 hingga 35 tahun yang telah menamatkan sekolah menengah atau mempunyai ijazah Sarjana Muda.

"Anda akan dibayar sekurang-kurangnya 15,000 baht sebulan, mendapat penginapan percuma dan makan percuma. Tetapi awak perlu tolong saya.

"Dua orang akan diupah untuk membantu kerja dokumen di pejabat saya dan seorang lagi akan diupah untuk menjaga saya, suami dan anak," katanya.

Pattheema Wanita simpanan

Setelah memuat naik tiga kekosongan untuk jawatan itu, Pattheema akhirnya menutup permohonan setelah berjaya menemui seorang wanita cantik berusia 33 tahun dari wilayah Phetchabun.

Dia membawa wanita itu berjumpa suaminya. Walaupun tidak seperti yang suaminya harapkan, dia akhirnya bersetuju menjadikan wanita itu sebagai 'isteri keduanya'.

"Saya, suami dan 'isteri keduanya' akan menjadi satu keluarga. Kami akan keluar makan bersama-sama dan menjaga antara satu sama lain," katanya.

Pelik tapi benar.

BACA INI JUGA:
sumber: (1)

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon