Monday, February 24, 2020

Misteri 'Wuhan 400' Dalam Buku Tahun 1981 Yang Meramal Virus COVID-19!


Misteri, suratan atau kebetulan? Sebuah buku yang diterbitkan 39 tahun lalu pada 1981 telah meramal bahawa satu wabak penyakit baharu akan menyerang seluruh dunia pada tahun 2020, yang baru-baru ini, satu posting artikel tentang sebuah buku yang bertajuk 'The Eyes of Darkness' mengisahkan tentang makmal tentera China mencipta sejenis virus berbahaya sebagai program senjata biologi.

Misteri Wuhan 400

Paling mengejutkan apabila dalam buku tersebut telah menyatakan mengenai satu virus yang dikenali sebagai Wuhan-400, adalah COVID-19 virus yang datang dari Wuhan, China.

Penulis Amerika, Dean Koontz, menulis tentang seorang ibu, Christina Evans, yang merantau untuk mencari anaknya Danny, sama ada masih hidup atau tidak ketika perkhemahan.

Dia kemudian dapat menjejaki anaknya di lokasi ketenteraan dimana dia 'disimpan' setelah tidak sengaja berjangkit dengan mikro organisma buatan manusia yang dihasilkan di pusat penyelidikan Wuhan.

Pusat penyelidikan yang ditulis di dalam buku boleh merujuk kepada Institusi Virologi Wuhan, makmal Biosafety Cina yang terletak di tingkat empat.

Ia mempunyai makmal klasifikasi kedudukan tertinggi yang menyelidik virus dan terletak 32 km dari tempat dimana Covid-19 mula tersebar.

End Of Days

End Of Days

Bukan sahaja Dean Koontz yang meramal wabak COVID-19 namun Sylvia Brown, penulis Amerika turut menerbitkan buku pada tahun 2008 yang bertajuk, End of Days: Predictions and Prophecies About the End of the World.

Buku itu mengisahkan tentang penyakit yang berkaitan dengan pernafasan yang akan merebak di seluruh dunia malah menyatakan mengenai tahun 2020.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: borakdaily

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon