Sunday, September 29, 2019

6 Tips Oral Seks Yang Mampu Memuaskan Isteri Di Ranjang


Oral seks bukan hanya melibatkan layanan khusus di bahagian kemaluan isteri semata-mata tetapi juga beberapa bahagian lain tubuh yang mampu menghidup dan menaikkan nafsu ghairah. Barulah isteri boleh mencapai klimaks dan merasa puas!

Oral Seks
Gambar hiasan.

Menurut Medical Daily, oral seks boleh meningkatkan kualiti kesihatan dan mood wanita maka, kalau suami nak isteri sentiasa happy dan bahagia, ini antara 6 perkara yang suami patut lakukan untuk aksi oral sex yang hebat di ranjang.

1. Rangsang isteri di semua bahagian!

Oral sex bukan bermaksud anda perlu “bekerja” di bahagian bawah itu saja. Anda boleh mengambil masa untuk meneroka dan menjadikan aksi ini sebagai sebahagian daripada foreplay.

Cuba cium dada, cium mulut isteri dengan perlahan dan melakukan rangsangan di puting payudara sebelum anda turun ke pangkal pahanya. Biar isteri mendesah sebelum anda memberi servis utama.

2. Guna apa yang ada di sekeliling

Tiada siapa di rumah malam ini? Apa kata anda cuba aksi oral seks di dapur pula? Ataupun mungkin di atas mesin basuh (tapi hati-hati jangan jatuh, ya!).

Gunakan persekitaran anda untuk lebih menikmati keseronokan mencuba perkara baru bersama-sama.

3. Oral seks bukan melibatkan jilatan semata-mata

Antara perkara salah yang suami terlalu percaya adalah oral sex melibatkan aksi jilatan semata-mata. Tahukah anda hisapan juga mampu merangsang isteri?

Cuba guna teknik sucking atau menghisap, tapi hati-hati kerana vagina adalah antara organ yang paling sensitif, sama seperti zakar anda. Jadi jangan menghisap dengan terlalu rakus.

4. Face-to-face

Anda boleh menggunakan oral sex sebagai salah satu pembuka panggung aksi di ranjang. Mulakan dengan face-to-face antara pasangan.

Apa yang penting, sentiasa tengok clue dari isteri. Jangan tergesa-gesa. Semuanya tentang gerakan perlahan untuk merangsang.

5. Cipta persekitaran yang 'steamy'

Ada sesetengah pasangan suka menonton video lucah untuk ditonton bersama pasangan. Jika anda tidak selesa dengan cara tersebut, cuba cipta persekitaran yang steamy dengan membuka lagu.

Dari lagu juga kalian boleh mula membina mood untuk berasmara dan saling merangsang antara satu sama lain.

6. Ubah posisi ketika sedang beraksi!

Kalau anda tidak jumpa sweet spot yang betul-betul selesa untuk memberi servis pada isteri, jangan takut untuk mengubah posisi ketika tengah beraksi!

Antara posisi yang anda boleh cuba malam ini untuk aksi oral sex yang the bomb adalah:
  • Biar isteri berbaring meniarap dan anda melakukan aksi dari belakang.
  • Suruh isteri membiarkan kakinya terjuntai di hujung katil dan anda melutut di hadapannya.
  • Isteri memegang tumit kakinya sementara berbaring.
  • Suami berbaring dan isteri melutut di atas muka suami sambil membuka kakinya.

Semoga memberi manfaat.

BACA INI JUGA:

sumber: theasianparent

Add Comments

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBERIKAN KOMEN. INSYAA ALLAH SAYA AKAN KOMEN DI BLOG ANDA JUGA.
EmoticonEmoticon